اخبار داغ

هجمه ترافیک شهر دهدشت بر گرده خیابان های اصلی/ چاله چوله های کمربندی دوم مانع از تردد در این خیابان می شود+تصاویر

هجمه ترافیک شهر دهدشت بر گرده خیابان های اصلی/ چاله چوله های کمربندی دوم مانع از تردد در این خیابان می شود+تصاویر
این روز ها رانندگان جهت تردد در شهر دهدشت کمتر رغبت می کنند که از خیابان کمربندی دوم تردد کنند چرا که چاله چوله های این خیابان ها به حدی زیاد است که حتی بعضی از جاده های خاکی روستایی از آن بهتر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کهگیلویه؛ یکی از مهمترین مناظر شهری که باید به آن توجه ویژه ای داشت آسفالت مناسب و یک دست خیابان هاست تا شهروندان در محیطی امن همراه آسایش خیال و راحتی با عبور از خیابان ها به کارهای روزمره زندگی خود بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کهگیلویه, .,

 
 
 

خدمات شهری یک امرضروری است که باید در جهت رفاه حال جامعه  و کمک به حل مسائل و مشکلات عمومی آن ها مورد توجه قرارگیرد. یکی از مهمترین این خدمات خیابان ها و کوچه های شهرهاست که این خیابان ها باید بتوانند امنیت و آسایش شهروندان را در بر داشته باشند.
 

,  
 
 
,
,
,
, .
 
,
,

, ,

 
خیابان های کمربندی سوم دهدشت و کوچه های آن  جزو خیابان های پر ترافیک شهرهستند. به گفته مردم شهر این گونه عوارض علاوه براینکه موجب مستهلک شدن وسایل نقلیه  می شوند، گاهاً مشاهده شده که رانندگان برای اینکه با این چاله چوله ها برخوردی نداشته باشند مجبور به انحراف از مسیر می شوند وخطرهای جانی برای عابرین پیاده بوجود آمده است.

,
, .,

 

,

این خیابان که یکی از خیابان های اصلی و مهم دهدشت به حساب می آید چون کمربندی دوم بخش بسیار زیادی از ترافیک شهر را کاهش میدهد و به تمام شهر دهدشت  راه دارد و همیشه ترافیک این کمربندی زیاد بوده و هست اما این روز ها رانندگان جهت تردد در شهر  کمتر رغبت می کنند که  از این خیابان تردد کنند چرا که چاله چوله های این خیابان ها به حدی زیاد است که حتی بعضی از جاده های خاکی روستایی از آن بهتر هستند.

,

 

, ,

عوارض و چاله چوله های شهر دهدشت به حدی زیاد هستند که اگر کسی نداند فکر میکند که  دهدشت یک روستا است. هر چند بارها مطالب زیادی در این زمینه در خبرگزاری ها و پایگاه های محلی آمده است اما کم توجهی مسئولین داستان تکراری است که خبرنگاران به آن عادت کرده اند.

,

 

,

به گفته برخی از مسئولین شهرستان این روزها مسائل و مشکلات کشور وتحریم های نفتی بی تاثیر نبوده و کمبود قیر و آسفالت معضلی برای شهرداری های استان کهگیلویه و بویر احمد به وجود آورده است که البته این نمیتواند بهانه خوبی برای کم کاری باشد چرا که در استان های دیگر و شهرستان های دیگر استان کهگیلویه و بویر احمد شرایط به گونه ای دیگر برای شهرداری ها و راهداری ها رقم میخورد.

,

 

,

امیدواریم که هر چه زودتر مسئولین به فکر خدمات شهری از جمله آسفالت خیابان ها باشند تا مردم شهرستان کهگیلویه هم مثل بقیه شهرستان ها طعم خدمات شهری و رفاه عمومی را بچشند.

,

 

,

 در ادامه تصاویر مربوط به خیابان کمربندی دوم دهدشت آمده است؛

,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه