اخبار داغ

بی مهری مسئولان به امکانات ورزشی جغین هرمزگان/ فقر امکانات نتوانسته مردم این منطقه را از عناوین قهرمانی باز دارد

بی مهری مسئولان به امکانات ورزشی جغین هرمزگان/ فقر امکانات نتوانسته مردم این منطقه را از عناوین قهرمانی باز دارد
بخش جغین دارای استعداد های فراوان ورزشی در بخش های مختلف ورزشی است؛ اما نداشتن زمین چمن مناسب، سالن سقف کوتاه ویژه ورزش های رزمی برای بانوان، نداشتن زمین چمن فوتسال محلات و زمین والیبال، جغین را به قطب محرومیت ورزشی هرمزگان تبدیل کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ یکی از روش هایی که می‌تواند اوقات فراغت افراد جامعه را زیر پوشش قرار داده و بسیاری از ضعف ها و کمبودهای جسمانی و روانی را رفع و درمان کند ورزش و تفریحات سالم است تربیت بدنی و ورزش گذشته از جبران ضعف ها و حفظ تندرستی افراد، آنان را برای زندگی، تلاش و اهداف مشترک آماده می‌سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز, یکی از روش هایی که می‌تواند اوقات فراغت افراد جامعه را زیر پوشش قرار داده و بسیاری از ضعف ها و کمبودهای جسمانی و روانی را رفع و درمان کند ورزش و تفریحات سالم است تربیت بدنی و ورزش گذشته از جبران ضعف ها و حفظ تندرستی افراد، آنان را برای زندگی، تلاش و اهداف مشترک آماده می‌سازد.,

وجود استعداد های خوب ورزشی در شهرستان رودان هرمزگان و بخصوص بخش جغین، وظیفه مسئولین مربوطه را سنگین تر می کند تا اهتمام بیشتری برای رفع مسائل و مشکلات ورزشکاران و سلامت جامعه داشته باشند.

,

, ,

باوجود کمبودها جوانان این منطقه دارای عناوین برتر کشوری هستند

, باوجود کمبودها جوانان این منطقه دارای عناوین برتر کشوری هستند,

همایون راستین رئیس شورای اسلامی بخش جغین رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه ورزش جغین نیازمند نگاهی نو است اظهار کرد: این بخش به لحاظ دارا بودن جوانان مستعد و خلاق در زمینه ورزشی،باوجود تمامی کمبودها و کاستی ها همواره در شهرستان و استان در رشته های مختلف از جمله ورزش های رزمی آقایان و بانوان، فوتبال، فوتسال و والیبال خوش درخشیدند و در رشته های کونگ فو بانوان دارای عناوین برتر و قهرمانی استان و کشور می باشند.

,

رئیس شورای اسلامی بخش جغین رودان با اشاره به اینکه بخش جغین با این همه افتخار ورزشی همواره مورد بی مهری مسئولان ورزش شهرستان و استان قرار گرفته است افزود: نداشتن زمین چمن مناسب، سالن سقف کوتاه ویژه ورزش های رزمی برای بانوان، نداشتن زمین چمن فوتسال محلات و زمین والیبال، جغین را به قطب محرومیت ورزشی استان و کشور تبدیل کرده است.

,

, ,

راستین افزود: بخش محروم جغین با داشتن مردمانی سختکوش و نجیب و با جمعیتی بالغ بر ۱۷هزار نفر در ۱۵۰ کیلومتری مرکز استان و60 کیلومتری شهرستان قرار دارد که بیش از چهار هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

,

وی تصریح کرد:نبود امکانات مناسب ورزشی جهت پر کردن اوقات فراغت، موجب بروز و ظهور انواع آسیب های اجتماعی، ناهنجاری ها و بزه کاری ها در بین جوانان شده بطوریکه آمار جوانان افسرده و منزوی در بخش جغین روبه افزایش است.

,

رئیس شورای اسلامی بخش جغین رودان خاطرنشان کرد: بی شک داشتن جامعه ای سالم و با نشاط نیازمند جوانانی سالم و با انگیزه می باشد اما متاسفانه جغین علی رغم استعدادهای پتانسیل بالا غرق در محرومیت شده است.

,

بخش جغین از شمال شرق و شرق با روستای تجدانو (استان کرمان) -از غرب با روستای برنطین -و از جنوب با هشتبندی هم مرز است. دشت جغین پوشیده از باغ مرکبات نظیر لیمو ترش -پرتقال - لیموشیرین - نارنگی -و انبوهی از درختان خرما است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه