اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان مطرح کرد؛

اقدامات سپاه در جنوب و شرق استان جهت مبارزه با ملخ صحرایی/ سمپاشی بیش از ۲۰ هزار هکتار از اراضی جنوبی کرمان

اقدامات سپاه در جنوب و شرق استان جهت مبارزه با ملخ صحرایی/ سمپاشی بیش از ۲۰ هزار هکتار از اراضی جنوبی کرمان
مسئول بسیج سازندگی استان کرمان گفت : تا کنون بیش از ۲۰ هزار هکتار از اراضی دو منطقه رودبار و قلعه گنج در جنوب استان مورد سمپاشی قرار گرفته است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله پاداش مسئول بسیج سازندگی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با اقدامات سپاه و بسیج برای مقابله با ملخ صحرایی در استان اظهار داشت : درخواستی به جهاد کشاورزی جنوب و شمال استان کرمان برای مقابله و مبارزه با ملخ صحرایی فرستادیم تا کمک حال آن ها باشیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : این درخواست کمک با فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان و مجموعه بسیج کشاورزی ،بسیج مهندسین و بسیج سازندگی مطرح شد و گروه های جهادی در بخش های متخصصین بسیج کشاورزی و گروه های مردمی جهادی راه اندازی شد تا بتوانند کاری در منطقه انجام دهند .

,

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان خاطر نشان کرد : بنابراین برنامه ریزی هایی با مدیریت مسئول قرارگاه جهادی استان صورت گرفت و یکسری پیگیری انجام شد و دو قرارگاه در جنوب استان کرمان راه اندازی شد.

,

پاداش ادامه داد : یکی از این قراگاه ها در منطقه چاه دادخدا در شهرستان قلعه گنج و دیگری در منطقه زهکلوت شهرستان رودبار با توجه به فراوانی هجوم ملخ های مهاجم راه اندازی شدند.

,

وی با اشاره به این که جلسات مشترکی بین نیروهای جهادی و جهاد کشاورزی دو شهرستان قلعه گنج و رودبار صورت گرفت؛افزود : ۴ برنامه در این قرارگاه در دستور کار بوده است که شامل تیم رصد جهت پیدا کردن نقاط آلوده ، تیم رسانه جهت نشان دادن هجوم ملخ ها و حضور نیروهای جهادی و بسیجی در خط اول مبارزه، تیم سمپاش جهت سمپاشی نقاط آلوده و تیم پشتیبانی جهت پشتیبانی از قرارگاه است.

,

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان ابراز داشت : تا کنون بیش از ۲۰ هزار هکتار از اراضی دو منطقه رودبار و قلعه گنج در جنوب استان مورد سمپاشی قرار گرفته است ؛ همچنین بیش از ۲۰ گروه جهادی ۱۰ نفره و بیش از ۱۰ دستگاه ماشین های کمک دار از سپاه و بسیج در این مناطق به کارگیری شده اند .

,

پاداش اضافه کرد : اقدامات خوبی نیز جهت مبارزه با ملخ صحرایی در شرق استان و در شهرستان ریگان صورت گرفته است و فرماندهی نواحی شرقی به کمک جهاد کشاورزی در این مناطق رفته اند .

,

وی در پایان گفت : اکنون نیز یک گروه مستندساز از سازمان بسیج سازندگی کشور برای تهیه فعالیت های بسیج و سپاه جهت مبارزه با ملخ ها به مناطق جنوبی استان اعزام شده است .

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه