اخبار داغ

مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر مشاور وزیر شد/ تلاش استاندار گیلان برای ماندگاری کرمی در بوشهر

مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر مشاور وزیر شد/ تلاش استاندار گیلان برای ماندگاری کرمی در بوشهر
روز گذشته طی حکمی ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به عنوان مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور آموزشی منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ از سال گذشته تنش جدی بین ناصر کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با عبدالحمید خدری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در فضای رسانه ای استان بوشهر اغاز شد که بارها در نشست های خبری و اداری علیه همدیگر سخنانی در خصوص تخلفات مطرح می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

ناصر کرمی که مدعی بود همه اتهامان قانونی است و اقدام غیر قانونی تاکنون انجام نداده است اما نماینده مردم بوشهر در مجلس به جد پیگیر و در در تصمیم خود جهت تغییر در اداره آموزش و پرورش استان بوشهر پافشاری داشت.

,

دریافت دو اضافه کار از استان و وزارتخانه، تدریس در دانشگاه غیردولتی با کد یک مدرس دیگر، افت برخی رتبه های آموزشی استان و ابهاماتی درباره برخی قراردادهای این اداره کل حاشیه ساز شد که کرمی بارها در نشست های مطبوعاتی در این موارد توضیحات کاملی مطرح کردند.

,

 

,

بعداز یکسال تنش روز گذشته طی حکمی ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به عنوان مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور آموزشی منصوب شد.

,

, ,

به گفته برخی منابع غیر رسمی استاندر سابق بوشهر صبح امروز با حضور در وزارت آموزش و پرورش سعی دارد تا از رفتن کرمی از استان بوشهر جلوگیری کند تا شاید بتواند در آینده از ظرفیت وی برای ورود به بهارستان استفاده کند.

,

براساس اخبار غیر رسمی در برخی از شبکه های اجتماعی استان بوشهر اگر کرمی راهی پایتخت شود به نظر می رسد رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر جایگزین کرمی خواد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه