اخبار داغ

کارشناس هواشناسی هرمزگان:

وزش باد نسبتا شدید در مناطق دریایی هرمزگان/ شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند

وزش باد نسبتا شدید در مناطق دریایی هرمزگان/ شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند
کارشناس هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه شاخص ترین پدیده روز جاری وزش باد نسبتا شدید در هرمزگان خواهد بود، گفت: شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی جدا خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مرضیه سی سی پور، کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه شاخص ترین پدیده روز جاری وزش باد نسبتا شدید در ساعات بعدازظهر در مناطق دریایی خواهد بود که سبب مواج شدن دریا خواهد شد، گفت: از ساعات بعدازظهر تا شب در جزایر کیش ،لاوان ،ابوموسی،تنب بزرگ و کوچک،هنگام ،سیری،جنوب قشم و هرمز و لارک ،همچنین مناطق شرقی جاسک وزش باد نسبتا شدید جنوب غربی-شمال غربی خواهیم داشت که سرعت باد در این محدوده 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کارشناس هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی جدا خودداری کنند، تصریح کرد: تمهیدات لازم در ساعات بعدازظهر در تردد شناورها به جزایر کیش و لارک و منطقه گردشگری هنگام صورت گیرد.

,

سی سی پور عنوان کرد: از روز سه شنبه از میزان سرعت باد در جزایر غربی کاسته خواهد شد؛ اما همچنان شاهد تلاطم دریا در تنگه هرمز خواهیم بود که به تدریج از روز چهارشنبه شرایط دریا مناسب تر خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه در ارتفاعات استان احتمال رخداد رگبار پراکنده در ساعات بعدازظهر دور از انتظار نیست، بیان کرد: طی روزهای سه شنبه تا پایان هفته جاری با تقویت سامانه ناپایدار بارشی وقوع رگبار باران و رعد وبرق علاوه بر ارتفاعات استان در مناطق مستعد مرکزی و غربی نیز پیش بینی می شود.

,

کارشناس هواشناسی هرمزگان با اشاره به اختلال در تردد دریایی در محدوده خلیج فارس خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم جهت تردد شناورهای مسافربری به ویژه در بنادر غربی صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه