اخبار داغ

امام‌جمعه ساوه:

کاسبان ترس با ایجاد جنگ روانی به دنبال مذاکره دوباره با دشمن هستند

کاسبان ترس با ایجاد جنگ روانی به دنبال مذاکره دوباره با دشمن هستند
امام‌جمعه ساوه گفت: جریان غرب‌زده داخلی با مطرح کردن موضوعاتی مانند جنگ نظامی سعی در تغییر زمین‌بازی دارند و به‌جای آنکه باتدبیر خود به فکر بهبود وضعیت معیشتی مردم باشند، با ایجاد ترس در مردم سعی در این دارند تا دوباره برای حل مسائل کشور به‌پای میز مذاکره بروند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در گفتگو با دیار آفتاب؛  در خصوص جنگ روانی ایجادشده توسط جریان غرب‌زده داخلی راجع به‌احتمال وقوع جنگ نظامی میان ایران و استکبار جهانی، گفت: آمریکا در موقعیتی نیست که بتواند علیه جمهوری اسلامی ایران جنگی را شروع کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی بابیان اینکه بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران آمریکایی نیز این موضوع را تائید می‌کنند، افزود: آمریکا با این کار عقده و حقارت خود را نمایان می‌کند چراکه در چندین جبهه ازجمله در عراق، سوریه، افغانستان، یمن، فلسطین و ... شکست‌خورده و با این کار عقده‌های خود را بیرون ریخته و دست به تهدید می‌زند.

,

حسینی با انتقاد از برخی رسانه جهت پژواک دادن صدای دشمن، اظهار کرد: این افراد و این رسانه‌ها سرباز و پایگاه خبری آمریکا بوده که باید شناسایی شوند زیرا همان‌طور که قرآن فرموده است عده‌ای هستند که با نشر شایعات به دنبال ایجاد ترس و هراس در دل مردم هستند.

,

امام‌جمعه ساوه بابیان اینکه ملت ایران ترسی از دشمنان ندارد، افزود: متأسفانه برخی مسئولین با مطرح کردن موضوعاتی مانند جنگ نظامی سعی در تغییر زمین‌بازی دارند و به‌جای آنکه باتدبیر خود به فکر بهبود وضعیت معیشتی مردم باشند، با ایجاد ترس در مردم سعی در این دارند تا دوباره برای حل مسائل کشور به‌پای میز مذاکره بروند. این در حالی است که پس از حدود ۶ سال مذاکره با دشمن و گره زدن تمامی مشکلات به آن، نتوانستند به‌جایی برسند و به‌جای اول بازگشتند.

,

وی با اشاره به اینکه مردم باید چنین افرادی را بشناسند، عنوان کرد: صدای آمریکا از حلقوم این افراد بیرون می‌آید و قرآن کریم نیز این افراد را لعنت کرده است.

,

حسینی مذاکره کردن در شرایط کنونی را تسلیم شدن در برابر دشمن دانست و تصریح کرد: کسانی که مذاکره را در شرایط کنونی مطرح می‌کنند افراد پستی هستند که حاضرند تن به هر کاری بدهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه