اخبار داغ

امام جمعه توکهور و هشتبندی هرمزگان:

آمریکا توان مقابله نظامی با جبهه مقاومت ایران را ندارد/کاسبان ترس هیزم جنگ روانی دشمن را افزایش می دهند

آمریکا توان مقابله نظامی با جبهه مقاومت ایران را ندارد/کاسبان ترس هیزم جنگ روانی دشمن را افزایش می دهند
امام جمعه توکهور و هشتبندی هرمزگان با تاکید بر اینکه هدف آمریکایی تنها بازگشت ایران اسلامی به میز مذاکره است، گفت:ترامپ می خواهد برجام را به نام خود و جمهوری خواهان آمریکا مصادره کند و در انتخابات آینده از آن بهره برداری سیاسی انجام دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی، امام جمعه توکهور و هشتبندی هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با تاکید بر اینکه جنگ نظامی نخواهد شد و تنها یک جنگ روانی در جامعه حاکم است،  اظهار کرد: یکی از دلایل اینکه آمریکایی ها جرات جنگ را ندارند و خودشان نیز به این موضوع اعتراف کرده اند قدرت بازدارندگی اصلی جمهوری اسلامی ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

امام جمعه توکهور و هشتبندی هرمزگان تصریح کرد: آمریکا با تجربه ای که در باتلاق عراق و افغانستان و جنگ های نیابتی که در منطقه لبنان، فلسطین و سوریه علیه مقاوت راه انداخته اند به خوبی می دانند که توان مقابله نظامی را با جبهه مقاومت ایران ندارند.

,

بارانی با بیان اینکه اقتصاد آمریکا رو به افول است، عنوان کرد: با توجه به اینکه آمریکا در  آستانه انتخابات سال آینده هستند و ترامپ به عنوان یک تاجر مشهور به خوبی می داند که جنگ چه بلایی سر اقتصاد آمریکا و وضعیت داخلی کشورش که دارای مشکلات فراوانی است، می آورد.

,

وی با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط داخلی آمریکا جنگ به طور کلی منتفی است، بیان کرد: ترامپ و پمپئو نیز اعتراف کرده اند که قصد جنگ را ندارند و تنها با دروغ و نیرنگ و فریب افکار عمومی می خواهند آب را گل آلود کرده و از این فرصت استفاده کرده و به منافعشان برسند.

,

امام جمعه توکهور و هشتبندی هرمزگان با اشاره به اینکه برخی از کاسبان ترس در داخل به جنگ روانی آمریکایی ها دامن زده و به آن شاخ و برگ می بخشند، عنوان کرد: گروهی در داخل کشور به جای بیان واقیعت های میدانی به دروغ گویی ها آمریکایی ها دامن می زنند و به میزان هیزم این دروغ گویی ها می افزایند و جو رسانه ای علیه انقلاب را بزرگنمایی می کنند.

,

بارانی با تاکید بر اینکه هدف آمریکایی تنها بازگشت ایران اسلامی به میز مذاکره است، گفت:  آمریکا و کاسبان ترس از ایجاد جنگ روانی می خواهند برای بحث مذاکره استفاده کنند که به فضل الهی با بصیرت مردم به هدفشان نخواهند رسید.

,

وی با بیان اینکه ترامپ می خواهد برجام را به نام خود و جمهوری خواهان آمریکا مصادره کند و در انتخابات آینده از آن بهره برداری سیاسی انجام دهد، اظهار کرد: در حالی که خیلی از امتیازات را در برجام ایران به آنها داد اما همچنان می خواهند چند بند دیگر به آن اضافه کنند و به نام خودشان به ثبت برساننند.

,

امام جمعه توکهور و هشتبندی با اشاره به اینکه مشکل اصلی آمریکا اصل حاکمیت اسلامی ایران است، عنوان کرد: تا زمانی که انقلاب با محتوای اسلامی در ایران حکومت می کند دشمنی آمریکایی ها ادامه داد.

,

بارانی با بیان اینکه مسئولان باید مشکلات اقتصادی را با استفاده از ظرفیت های داخلی حل نمایند و نگاهی به بیگانگان نداشته باشند، خاطر نشان کرد: با استفاده از ظرفیت های عظیم خدادادی در کشور و نسل جوان آماده و پا به کار و با سیاست های اقتصاد مقاومتی به خوبی می توان با همه دشمنی ها و جنگ اقتصادی مبارزه کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه