اخبار داغ

کارشناس اقتصاد سیاسی:

ایجاد رعب جنگ در بین مردم مضحکه ای بیش نیست

ایجاد رعب جنگ در بین مردم مضحکه ای بیش نیست
کارشناس اقتصاد سیاسی با بیان اینکه هر آنچه راجع به گزینه نظامی علیه ایران می گویند دروغ محض است، گفت: ایجاد رعب جنگ در بین مردم مضحکه ای بیش نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمجید شیخی استاد دانشگاه تهران و کارشناس اقتصاد سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت، با بیان اینکه هر آنچه راجع به گزینه نظامی علیه ایران می گویند دروغ محض و ادعای توخالی است، گفت: القای جنگ نظامی علیه ایران توسط ستون پنجم آمریکا در ایران انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با اشاره به اینکه آمریکا نه توانش را دارد، نه جراتش را دارد و نه آمادگی لازم را دارد تا با ایران وارد جنگ شود، افزود:  آمریکا پاهایش در باتلاق غرب آسیا گیر کرده چرا که 7 تریلیون دلار هزینه کردند ولی هیچ نتیجه ای نگرفتند بنابراین دست به کاری نمی زنند و می دانند اگر حرکتی کنند بازی با دم شیر است.

,

این استاد دانشگاه، ترس آمریکا از قدرت و اقتدار نظامی ایران به ویژه موشک های نقطه زن، فقدان روحیه بین سربازان آمریکایی برای جنگ و اوج خودکشی بین سربازان، شکست های پی در پی آمریکا در منطقه  را از عواملی برشمرد که آمریکا جرات هیچ جسارتی نظامی علیه ایران را نخواهد داشت.

,

شیخی تصریح کرد: الآن رژیم صهیونیستی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی افرادی را استخدام کرده که عملا کار آنها شایعه پراکنی است و متاسفانه برخی دولتمردان ما هم به دلیل ترسو بودن و بی عرضگی خودشان چنین تفکری دارند.

,

وی با تاکید بر اینکه آمریکا با ستون پنجمش در کشورمان لشکر کشی رعب کرده است، اضافه کرد: آمریکا طرف مقابل خود که قوه مجریه است را شناخته که اهل کرنش و سازش هستند لذا می دانند که با القای جنگ می توانند بهره ای بگیرند.

,

این کارشناس اقتصاد سیاسی به رفتار ترامپ در ارائه شماره و انتظار برای تماس ایران اشاره کرد و گفت: ترامپ به زعم خودش در ایران رعب ایجاد کرده و بعد پای تلفن نشسته و می گوید مردم به من زنگ بزنند، یعنی به من متوسل شوید تا به شما حمله نکنم در صورتی که این عمل وی و این رعب انداختن مضحکه ای بیش نیست.

,

شیخی هدف این ایجاد رعب و ترس را مذاکره با آمریکا عنوان کرد و افزود: اینها می خواهند ایران را به پای میز مذاکره بکشانند و با همان ذلتی که برجام را بر ایران تحمیل کردند دوباره ایران را به همان روزگار دربیاورند.

,

وی با بیان اینکه آمریکا مصداق غریقی است که چاره ای جز رو آوردن به این مزخرفات ندارد، خاطر نشان کرد: در حقیقت رعب در دلهای خود آمریکا افتاده که به هر اقدامی دست می زنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه