اخبار داغ

رییس شورای فرهنگ عمومی تربت حیدریه:

هنرمندان مردم را به سمت کار و تلاش و رونق تولید هدایت کنند

هنرمندان مردم را به سمت کار و تلاش و رونق تولید هدایت کنند
رییس شورای فرهنگ عمومی تربت حیدریه تاکید کرد: در شرایطی که معضل بزرگ معیشتی در جامعه وجود دارد این هنرمندان هستند که می توانند با ابتکار عمل خود، مردم را به سمت کار و تلاش و رونق تولید هدایت و در مسیری که نظام به آنها نیاز دارد سوق دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل خبرنگار تابان تربت، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی صبح امروز در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان تربت حیدریه اظهار کرد: در خصوص اجراهای موسیقی در سطح شهرستان چندین جلسه بحث و نظرخواهی شده که بنده بارها عرض کردم لازمه برگزاری چنین مراسماتی، نظر مقام معظم رهبری مبنی بر مطرب بودن یا نبودن اجراها و همچنین رعایت قوانین است و لذا نظر افراد نباید ملاک و معیار قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی بیان کرد: مشکل اساسی برگزاری این مراسمات در اجرا و حواشی آنهاست و ممکن است افراد قبل از برگزاری تعهدات کتبی و شفاهی هم بدهند اما در عمل اجرایی نمی شوند و تبعات ناخوشایندی برای جامعه بوجود می آورند.

,

امام جمعه تربت حیدریه گفت: باید بررسی شود که با توجه به مشکلات معیشتی جامعه و ورودی 130 هزار تومانی برای این اجراها تقریبا چند درصد مردم این منطقه علاقمند به حضور هستند، ضمن آنکه باید فرهنگ عمومی شهرستان نیز مد نظر باشد.

,

رییس شورای فرهنگ عمومی تربت حیدریه تاکید کرد: در شرایطی که معضل بزرگ معیشتی در جامعه وجود دارد این هنرمندان هستند که می توانند با ابتکار عمل خود، مردم را به سمت کار و تلاش و رونق تولید هدایت و در مسیری که نظام به آنها نیاز دارد حرکت کنند.

,

در ادامه این نشست مدیر عامل موسسه فرهنگی اندیشه گستر از برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم حسینعلی راشد در آبانماه امسال خبر داد و افزود: در مرحله نخست تقاضا داریم که دبیرخانه دائمی مفاخر شهرستان راه اندازی شود تا هر سال مراسم بزرگان و مفتخران شهر را در ابعاد مختلف برگزار کنیم.

,

هادی کوشا بیان کرد: امسال در نظر داریم تا در نیمه اول ابانماه مراسم بزرگداشت خطیب توانا و اندیشمند جهان اسلام مرحوم حسینعلی راشد تربتی را با هدف تبیین شخصیتی این عالم اندیشمند و الگو سازی برای نسل فعلی را برگزار کنیم.

,

وی از فراخوان مقالات، ساخت مستند زندگی این عالم اندیشمند از زوایای مختلف و همچنین سخنرانان مطرح کشوری بعنوان بخشی از برنامه های مهم این بزرگداشت یاد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه