اخبار داغ

امام جمعه گچساران:

دشمن به دنبال نمایش قدرت و جنگ روانی است/برخی مسئولان به دنبال سرپوش گذاشتن بر بی عرضگی خود هستند+فیلم

دشمن به دنبال نمایش قدرت و جنگ روانی است/برخی مسئولان به دنبال سرپوش گذاشتن بر بی عرضگی خود هستند+فیلم
امام جمعه گچساران: دشمن دنبال ایجاد جنگ روانی و نمایش قدرت است و برخی ها غربگرایان هم در درون کشور کاسب این گونه جنگ های روانی و به نوعی کاسبان جنگ هراسی هستند در حالی که هیچ جنگی رخ نخواهد داد ،چون دشمن شک ندارد که با افتضاح بالایی به ذلت کشانده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران در گفت و گوی اختصاصی با آفتاب جنوب درباره اقدام برخی از افراد داخلی که به دنبال جوسازی روانی هستند و شایعه اینکه آمریکا می خواهد با ایران وارد جنگ شود،گفت:آنچه که باید برای نسل جوان بیان شود حق گرایی و حق گویی است یعنی بیان واقعیت ها.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب جنوب,

 دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی است

,  دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی است,

وی افزود:دشمن به نوعی به دنبال ایجاد جنگ روانی و نمایش قدرت است که مثلا احتمال دارد که اگر ملت ایران به خواسته های آنها تن ندهد ،پس جنگ ایجاد خواهد شد؛ باید گفت که تجربه نشان داده است که اینگونه نیست و دشمنی که هیچ ایمان و اعتقادی ندارد حتی علی الظاهر دبدبه و کبکبه هم داشته باشد از دورن ترسو است چون پناهگاه قوی ندارد.

,

حجازی تصریح کرد:هرگاه دشمن احساس قدرت کرد علت این است که در مقابلش ضعف می بیند ،اگر هم بداند که در مقابلش ضعف نیست و قدرت قوی وجود دارد  ممکن است عربده ای هم بکشد اما این موارد فقط بحث های روانی و به نوعی ایجادجنگ روانی است.

,

جوانان آماده شهادت

, جوانان آماده شهادت,

امام جمعه گچساران درادامه اظهارکرد:امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای مقاومت جهان اسلام ،دنیا را بیدار کرده است و امروز جمع کثیری از جوانان مسلمان در سراسر دنیا و نیزکشورهای اسلامی آماده جانفشانی و شهادت به تبعیت از امر ولایت هستند .

,

ترس دشمن از جنگ نظامی

, ترس دشمن از جنگ نظامی,

وی افزود:امروز دشمن قدرت مقاومت اسلامی را کاملا درک کرده و در منطقه خاورمیانه این مسله را خوب چشید؛ بنابراین دشمن هیچوقت این دیوانگی را بروز نمی دهد که در جنگ نظامی خودش را درگیر کند،چون شک ندارد که با افتضاح بالایی به ذلت کشانده خواهد شد.

,

کاسبان جنگ هراسی درون کشور

, کاسبان جنگ هراسی درون کشور,

امام جمعه گچساران گفت:بنابراین دشمن به دنبال جنگ هراسی خواهد بود و برخی غربگرایان هم در درون کشور کاسب این گونه جنگ های روانی هستندو به نوعی کاسبان جنگ هراسی هستند در حالی که هیچ جنگی رخ نخواهد داد چرا که دشمن قدرت بسیار بالایی را در مقابلش خواهد دید.

,

پیاده نظام و جیره خوار دشمن

, پیاده نظام و جیره خوار دشمن,

حجازی اظهارکرد:پس به خوبی معلوم است که دشمن هیچگاه اقدام نظامی نخواهد کرد؛اما نکته ای که لازم است ملت بداننداین است  که متاسفانه دشمن گاهی اوقات پیاده نظام و جیره خوارانی در درون کشور دارد که  ضروری است مردم این گونه افراد را از حرکات ،سخنان و اقداماتشان بشناسند.

,

وی افزود:ملت بایدمتوجه باشند که این افراد باخته اند،چرا که در برخی موارد نتوانستند درست خدمتگذاری کرده و به وظیفه شان عمل کنند و درست هم حق ملت را ادا کنند و باید جوری هم این اقدامات ضعیفشان را توجیه کنند و مردم را سرگرم کنند گاهی اوقات با سرگرمی های کاذب و گاهی هم با ایجاد رقص، که نوعی خیانت به جوانان است.

,

 ایجاد جنگ روانی برای سرپوش بر بی عرضگی

,  ایجاد جنگ روانی برای سرپوش بر بی عرضگی,

امام جمعه گچساران تصریح کرد:برخی افراد بین مردم هراس ایجاد می کنند که سرپوشی بربی عرضگی خودشان بگذارند که نتوانستند مشکلات مردم و خاصه نسل جوان را حل کنند و هم به نوعی خوش خدمتی به دشمن داشته باشند و جیره شان را بگیرندکه لازم است مردم با بصیرت و تیزبینی، هم دشمنان برون و هم جیره خواران درون کشور را بشناسند.

,

سرپوش بر ناکارآمدی

, سرپوش بر ناکارآمدی,

وی تصریح کرد:مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که با دشمن باید با سبک دشمنی حرف زد و گاهی از افراد با دشمن نرم حرف می زنند اما با مومنین و خدمتگزاران با دشمنی و خشن حرف می زنند؛این تفکر جنگ روانی  ایجاد خواهد کرد چرا که می خواهد ناکارآمدیشان را سر پوش گذارند و همچنان در روش خیانت به ملت ولو ناخواسته اما لااقل ندانسته ادامه دهدکه دراین مواردبصیرت و حق شناسی بسیار لازم است.

,

نیروهای مسلح و اوج اقتدار و عزت برای کشور

, نیروهای مسلح و اوج اقتدار و عزت برای کشور,

حجازی بیان کرد:عده ای ندانسته آب به آسیاب دشمن می ریزند و همانگونه که دشمن تلاش دارد  تا نیروهای مسلح ما تضعیف کنند این گونه افراد نیز اینگونه برخورد می کنند در حالی که نیروهای مسلح ما اوج عزت و اقتدار را برای مملکت مان به ارمغان اورده اند.

,

باید از نیروهای مسلح تشکر کرد

, باید از نیروهای مسلح تشکر کرد,

وی ادامه داد:نیروهای مسلح ما در بیرون از کشور جلوی دشمنان ایستادگی کردند، تا ملت ما عزیز و ناموس ما محترم شمرده شود، چنین نیروهای مسلحی را هیچ کجای دنیا ندارد و به نظر می آید آقایان باید از این نیروهای مسلح دوست شناس ،دشمن شناس ، با بصیرت ، مومن ، مقتدر و زمان شناس تقدیر کنند و همه هم باید شاکر باشیم.

,

فیلم کامل این گفتگو را درادامه مشاهده می کنید:

, فیلم کامل این گفتگو را درادامه مشاهده می کنید:]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه