اخبار داغ

پرستاران؛ قربانی سیاسی کاری مسئولان/ «انتخابات نظام پرستاری» شروع نشده حاشیه دار شد

پرستاران؛ قربانی سیاسی کاری مسئولان/ «انتخابات نظام پرستاری» شروع نشده حاشیه دار شد
رابط انجمن فوریت های پزشکی ایران در قطب مرکزی کشور گفت: متأسفانه اجازه کاندیدا شدن به پرسنل اورژانس در انتخابات نظام پرستاری داده نشد که این موضوع مشروع بودن و مقبولیت این انتخابات را زیر سؤال می برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن افتخاری در گفتگو با صاحب نیوز بیان کرد: پنجمین دوره انتخابات کشوری نظام پرستاری ۲۱ تیر سال جاری برگزار که ثبت نام برای کاندیدا شدن در این دوره از ۱۱ لغایت ۲۴ اردیبهشت انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رابط انجمن فوریت های پزشکی ایران در قطب مرکزی کشور ادامه داد: با وجود این که فوریت های پزشکی زیر مجموعه نظام پرستاری است و تعداد زیادی از پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی عضو این نظام هستند و حق عضویت پرداخت می کنند، امّا متأسفانه به آن ها اجازه کاندیدا شدن داده نشد که این موضوع مشروع بودن و مقبولیت انتخابات را زیر سؤال می برد.

,

وی افزود: متأسفانه در سال های گذشته نبود نماینده فوریت های پزشکی در نظام پرستاری باعث شد تمام قوانین و مقرراتی که شامل پرستاران شد، شامل حال پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی نشود که قانون ارتقاء بهره وری و تعرفه گذاری نظام پرستاری از جمله این قوانین است.

,

رابط انجمن فوریت های پزشکی ایران در قطب اصفهان، یزد، کاشان و چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در سال های گذشته نظام پرستاری در اصفهان هیچ اقدامی برای قشر پرستاران انجام نداد و پرستاران قربانی سیاسی کاری مسئولان نظام پرستاری شدند.

,

افتخاری در پایان اعلام کرد همکاران فوریت های پزشکی پیگری های قانونی خود را از طریق مراجع قانونی انجام خواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه