اخبار داغ

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران اعلام کرد؛

فسخ قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی مازندران

فسخ قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی مازندران
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اینکه فسخ قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی استان با جدیت دنبال می‌شود؛ گفت: با فسخ قراردادهای راکد، بستر برای سرمایه گذاران جدید در استان فراهم می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سید مصطفی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: تعیین تکلیف قراردادهای منعقد شده راکد در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که به سرمایه‌گذاران زمین واگذار شده ولی به هر نحوی، اراضی واگذار شده به آنان موجب راه‌اندازی واحد نشده است، در جلسه هیأت حل اختلاف بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.
 
 وی با اشاره به اینکه فسخ قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی استان با جدیت دنبال می‌شود؛ افزود: با فسخ قراردادهای راکد، بستر برای سرمایه گذاران جدید در استان فراهم می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: در اولین جلسه هیأت حل اختلاف و داوری که با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد؛ 16 پرونده مورد بررسی قرار گرفت.
 
موسوی تصریح کرد: در این جلسه، 8 پرونده منجر به فسخ قطعی، 4 پرونده اعطای مهلت مجدد، یک پرونده تجدید وقت، یک پرونده انصراف و 2 پرونده نیز از دستور کار خارج شد.
 
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اعلام کرد: با فسخ هشت پرونده راکد، 19 هزار و 622  مترمربع زمین، با طی مراحل قانونی، آماده واگذاری به سرمایه گذاران جدید خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه