اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان:

هدف آمریکا از جنگ روانی کشاندن دوباره ایران به پای میز مذاکره است

هدف آمریکا از جنگ روانی کشاندن دوباره ایران به پای میز مذاکره است
کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان گفت: آمریکا قصد ایجاد ترس دارد و می خواهد ما را با اهرم فشار پای میز مذاکره بکشاند و البته برخی افراد مرعوب و لیبرال و غربزده هم در این هنگام کاسب ترس در کشور شده اند و عنوان می کنند ورود ناو یعنی تهدید شروع جنگ و باید جلوی این گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله صادقی، کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو ختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به جنگ های روانی متعدد آمریکا علیه ملت ایران اظهار کرد: سال 2001 و پس از حادثه 11 سپتامبر آمریکا، ایران،عراق و کره شمالی را محور شرارت نامید آن هم در زمانی که ما شعار گفتگوی تمدن ها را مطرح کرده بودیم در حین حمله آمریکا به افغانستان و عراق، تعدادی از نمایندگان مجلس ششم استعفای خود را به رئیس مجلس تقدیم نمودند و گفتند در صورتی که در این شرایط تهدید، رابطه با آمریکا برقرار نشود از حاکمیت ایران خارج می شویم و حضرت آقا فرمودند صلحی در کار نخواهند بود و جنگی هم اتفاق نمی افتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان افزود:همین حرفی که امروز رهبری معظم انقلاب می فرمایند نه مذاکره با آمریکا و نه جنگی اتفاق خواهد افتاد و قبلا هم فرمودند آمریکا غلط می کند جنگی را شروع را شروع کند زمان بزن دررو تمام شده است.

,

صادقی با بیان اینکه آمریکا قدرت جنگ نظامی علیه ما را ندارد، گفت: اگر آمریکا قدرت داشت بعد از جنگ تحمیلی تا به امروز 30سال می گذرد حتما این کار را انجام داده بود و اگر قصد جنگ داشت با وارد کردن یک ناو که به گفته فرماندهان ما سیبل بزرگی برای موشک های ماست، نمی گفت قصد جنگ نداریم ولی منتظر تلفن مقامات ایرانی هستیم.

,

وی تصریح کرد: آمریکا قصد ایجاد ترس دارد و می خواهد ما را با اهرم فشار پای میز مذاکره بکشاند و البته برخی افراد مرعوب و لیبرال و غربزده هم در این هنگام کاسب ترس در کشور شده اند و عنوان می کنند ورود ناو یعنی تهدید شروع جنگ و باید جلوی این گرفته شود.

,

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان اظهار کرد: آمریکا همه تهدیداتی که در ذهنش متصور بود را علیه ایران اسلامی به صحنه آورده ولی ما توانسته ایم گام دوم انقلاب را شروع کنیم.

,

صادقی با اشاره به پایداری انقلاب اسلامی و عمرکوتاه انقلاب های دیگر کشورها عنوان کرد:انقلاب مصر یک سال بیشتر دوام نیاورد وبا کودتای ساختگی، سی سی به جای مرسی نشست ولی ایران در 40 سال گذشته نشان داده که همه تهدیدها را می تواند به فرصت تبدیل کند و به فضل الهی امسال شاهد سیلی محکم و شکست اقتصادی آمریکا خواهیم بود و از عِده وعُده دشمن هراسی دشمن هراسی نداریم و با سرعت به سمت تمدن بزرگ اسلامی و ظهور پیش می رویم و به آینده انقلاب و نصرت های الهی اطمینان کامل داریم.

,

وی خاطرنشان کرد: یکی از نصرت های الهی، حمله آمریکا به عراق بود که حکومت بعثی برچیده شد و دولت اسلامی و راهپیمایی 20 میلیونی اربعین و حشدالشعبی تشکیل شد و مقامات انگلیسی عنوان کردند آمریکا با این جنگ، عراق را در تشت طلا به ایران تقدیم کرد همان عراقی که هشت سال مقابل ما بود ولی امروز به متحد درجه یک ایران و جبهه مقاومت تبدیل شده است..

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه