اخبار داغ

ترکیدگی لوله های آب قصه تکراری هر ساله شهر یاسوج / آب شربی که ده روز است هدر می رود+تصاویر

ترکیدگی لوله های آب قصه تکراری هر ساله شهر یاسوج / آب شربی که ده روز است هدر می رود+تصاویر
ترکیدگی لوله های آب در خیابان ها و کوچه های یاسوج و بی توجهی مسئولان شرکت آبفای شهری به هر دلیلی، به یک قصه تکراری در پایتخت طبیعت ایران تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چهارفصل؛ بارها از تریبون های مختلف شاهد تبلیغات ادارات  فعال در زمینه مصرف بهینه منابع آبی بودیم اما انگار خود این ادارات آنچنان حساسیتی نسبت به اهمیت این ماده حیاتی ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل, چهارفصل, چهارفصل, ؛,

 

,

در گشت و گذاری که در شهر داشتیم ترکیدگی های زیادی را مشاهده کردیم که برخی از آنها مدت ها به حال خود رها شده اند این مشکل علاوه بر هدر روی آب، بدون شک آلودگی آن را نیز رقم می زند.

,

البته یکی از مهمترین دلایل این ترکیدگی ها را می توان به فرسوده شدن لوله ها، کنده کاری های غیر مجاز دانست.

,

ترکیدگی لوله آب در خیابان ها و کوچه های یاسوج به یک قصه تکراری در شهر تبدیل شده است و هر از چند گاهی باید شاهد ترکیدگی لوله‌ها در خیابان و کوچه ها باشیم و امروزه شاهدیم که برای تعمیر محل ترکیدگی لوله باید چند روز صبر کنیم تا مسئولین امر از اداره آب و فاضلاب در محل حضور پیدا کنند و از هدر رفت آب جلوگیری کنند.

,

 

,

ترکیدگی لوله آب شرب در بلوار شهید بخشیان بنسنجان یاسوج چند روزی است که باعث هدر رفت اب آشامیدنی در این منطقه شده است اما متاسفانه با این وجود هیچ گونه پیگیری نسبت به ترمیم این لوله که در کنار جاده قرار دارد شاهده نبوده ایم.

,

 

,
تصاویر تکمیلی: 
 
,
تصاویر تکمیلی: 
 
,
تصاویر تکمیلی: 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه