اخبار داغ

امام جمعه تفرش:

جریان غرب‌زده داخلی با ایجاد جنگ روانی در زمین دشمن بازی می‌کنند

جریان غرب‌زده داخلی با ایجاد جنگ روانی در زمین دشمن بازی می‌کنند
امام‌جمعه تفرش گفت: جریان غرب‌زده داخلی به‌جای حفاظت از امنیت ملی کشور در مواجهه با بحران‌ها، با ایجاد جنگ‌های روانی و سردادن حرف‌هایی عامدانه نظیر مذاکره با آمریکا، در زمین دشمن بازی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام هادی میرزایی امام‌جمعه تفرش در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص جنگ روانی ایجادشده توسط جریان غرب‌زده داخلی راجع به‌احتمال وقوع جنگ نظامی میان ایران و استکبار جهانی گفت: پیام‌ها و پالس‌های هدفمندی در خصوص وقوع جنگ از طرف برخی از خودی‌ها و رسانه‌های داخلی برای دشمنان ارسال می‌شود که به تاکتیک دشمن کمک و نحوه کار را برای دشمنان القا می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

میرزایی اظهار کرد: جریان غرب‌زده داخلی به‌جای حفاظت از امنیت ملی کشور در مواجهه با بحران‌ها، با ایجاد جنگ‌های روانی و سردادن حرف‌هایی عامدانه نظیر مذاکره با آمریکا، در زمین دشمن بازی می‌کنند.

,

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در خصوص اینکه «نه جنگ می‌شود و نه مذاکره»؛ افزود: ایشان تکلیف را مشخص کرده‌اند، اما ظاهراً عده‌ای در داخل قصد ندارند از خواب بیدار شوند و چشمان خود را باز کنند؛ چراکه یک‌بار این مسیر پیموده شده و خسارت‌های آن مشهود شده است. در موضوع برجام جز خسارت محض چیز دیگری شامل حال کشور نشد.

,

امام‌جمعه تفرش ادامه داد: باوجود مشاهده خسارات مذاکرات پیشین، اما برخی‌ها آدرس به دشمن می‌دهند، کاسبان ترس، ترس خود را به‌پای ملت می‌اندازند.

,

میرزایی بابیان این مطلب که برخلاف نظر برخی از ساده‌لوحان داخلی، حریف به ضعف‌های راهبردی کشور آشنایی دارد و روی آن‌ها مانور می‌دهد، یادآور شد: دیگر امتیاز دادن پایان ماجرا نیست. آمریکا از ترفند فشار آوردن برای گرفتن امتیاز بیشتر استفاده می‌کند. فشارهایی که آمریکا وارد می‌کند ناشی از قدرت نیست بلکه ناشی از پالس‌هایی است که از داخل کشور به آن‌ها مخابره می‌شود.

,

وی گفت: آمریکا سال‌هاست که در میدان بازی از ایران گل خورده و تحقیرشده است و دیگر حرفی برای زدن ندارد. نمونه آن دفاع مقدس و عبور از گردنه‌های سخت انقلاب است. آمریکا در این سال‌ها با راهبرد یکسان و تغییر تاکتیک، روش و زمین به دنبال تحقق اهداف و منافع خود است.

,

امام‌جمعه تفرش با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی آخرین میدان بازی آمریکا با ایران است بیان کرد: اگر کاسبان ترس خود را جمع کنند و به سمت اقتصاد مقاومتی و رونق تولید بروند و در گام دوم انقلاب اسلامی به درون اعتماد کنند، آخرین حربه دشمن هم ناکام می‌ماند.

,

میرزایی با اشاره به سخن اخیر ترامپ در خصوص تماس ایران با وی، گفت: ترامپ تا سال ۲۰۲۴ پای تلفن بنشیند تا ایران با او تماس بگیرد، ایران یک‌مرتبه هم با او تماس نخواهد گرفت. چراکه ایران نتیجه یک‌بار تماس با وی یعنی همان برجام بی‌فرجام را دیده است.

,

امام‌جمعه تفرش با اشاره به توصیه‌های خود به واداده‌های داخلی، خاطرنشان کرد: از خسارت‌های زده‌شده در طول ۶ سال مذاکره به کشور عبرت بگیرید و به قاموس ملت بازگردید. پای آرمان هاای امام و شهدایی که حاضر نبودند یک وجب از خاک کشور از بین برود برگردید و به آن‌ها پایبند باشید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه