اخبار داغ

امام جمعه شهرستان شیروان:

کاسبان ترس همراهان جنگ روانی آمریکا هستند/ رفتارهای دوگانه ترامپ حاکی از شکست آمریکا است

کاسبان ترس همراهان جنگ روانی آمریکا هستند/ رفتارهای دوگانه ترامپ حاکی از شکست آمریکا است
امام جمعه شهرستان شیروان گفت: کسانی که در داخل کشور با آمریکا همخوانی می کنند و در جنگ روانی همراه آمریکا هستند، افراد سست عنصریند که همه چیز را از زاویه دنیا گرایی و رفاه طلبی می بینند، می لرزند و به گفته های ترامپ صحه می گذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حجت السلام حسین کوثری، امام جمعه شهرستان شیروان در ارتباط با اعزام ناوهای جنگی آمریکا به منطقه ایران اظهار کرد: آنچه که مسلم است، دشمنان جمهوری اسلامی ایران طی چهل سالی که از عمر نظام می گذرد تلاش کردند تا نظام را برچینند و موفق نشدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, حجت السلام حسین کوثری، امام جمعه شهرستان شیروان,  در ارتباط با اعزام ناوهای جنگی آمریکا به منطقه ایران اظهار کرد: آنچه که مسلم است، دشمنان جمهوری اسلامی ایران طی چهل سالی که از عمر نظام می گذرد تلاش کردند تا نظام را برچینند و موفق نشدند, .,

وی به جنگ نظامی و مقاومت هشت ساله مردم ایران در جنگ تحمیلی، ایجاد جنگ سیاسی و فتنه افکنی و عبور مردم بابصیرت از فتنه های دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان همچنین جنگ فرهنگی را برای اشاعه فساد و فحشا در بین مردم رقم زدند ولی مردم با ایمان ایران با آموزه های رمضان و عاشورا آنها را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

, .,

حجت الاسلام کوثری افزود: دشمن کارش ایجاد رعب و ترس در بین مردم است،  امروز جنگ اقتصادی را به راه انداخت و مردم با مقاومت آنها را مایوس کردند.

, .,

امام جمعه شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: دشمن با بوق های تبلیغاتی و جنگ روانی می کوشد تا مردم ما را سست کند ولی در این ماه ما از قران آموخته ایم که وعده های شیطانی طبلی توخالی است و به حقیقت نمی پیوندد.

, .,

حجت الاسلام کوثری اضافه کرد:  این هیاهویی که آمریکا به راه انداخته در جهت ایجاد جنگ روانی است و ملت ایران باید بیدارتر از گذشته به این جنگ روانی توجهی نکند.

, .,

وی عنوان کرد: امروز ملت ایران از نظر عده به مراتب از گذشته قوی تر هستیم و مردم کاملا به واقعیت و حقیقت سخن امام (ره) پی برده اند که آمریکا شیطان بزرگ است و باید با شیطان مقابله کرد و وعده الهی حق و پیروزی است.

, .,

حجت الاسلام کوثری یادآور شد: کسانی که در داخل کشور با آمریکا همخوانی می کنند و در جنگ روانی همراه آمریکا هستند و وعده های شیطانی را پذیرا می باشند، آب به آسیاب دشمن می ریزند.

, .,

امام جمعه شهرستان شیروان افزود: این افراد باید بدانند واقعا آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و وعده های ترامپ همه اش جنگ روانی و دروغ است چرا که این ماهیت آمریکا است، حتی به دوستان خود هم دروغ می گوید ولی متاسفانه افراد سست عنصر که همه چیز را از زاویه دنیا گرایی و رفاه طلبی می بینند می لرزند و به گفته های ترامپ صحه می گذارند.

, .,

وی گفت: ترامپ با این رفتار دوگانه خود می خواهد هم دل مردم کشورش را بدست آورد و از فشار افکارعمومی مردم آمریکا خلاصی یابد و هم در دنیا ژست قلدرمابانه خود را حفظ کند و کدخدایی خود بر دنیا را تبلیغ کند.

, .,

حجت الاسلام کوثری خاطرنشان کرد: این رفتارهای ترامپ حاکی از شکست آمریکا است و کسی که پای تلفن می نشیند و می گوید منتظر تماس ایرانی ها هستم، بدترین نوع شکست و تسلیم را پذیرفته است.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه