اخبار داغ

امام‌جمعه شاندیز:

کاسبان ترس به دنبال منافع خود با ایجاد موج روانی جنگ هستند/ غرب‌گرایان جنگ اقتصادی را فراموش کرده‌اند

کاسبان ترس به دنبال منافع خود با ایجاد موج روانی جنگ هستند/ غرب‌گرایان جنگ اقتصادی را فراموش کرده‌اند
امام‌جمعه شاندیز گفت: کاسبان ترس به دنبال منافع خود با ایجاد موج روانی جنگ یا صلح در جامعه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی بهمنی، امام‌جمعه شاندیز در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «نه مذاکره می‌کنیم و نه جنگ می‌شود» لذا سیاست‌مداران و وزارت خارجه باید این موضوع را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: آمریکا با اعزام ناو هواپیمابر خود به خلیج‌فارس به دنبال اعمال فشار روانی بر جمهوری اسلامی است و متأسفانه عده‌ای غرب‌گرا در داخل کشور با ایجاد موج هراس از جنگ، تکمیل‌کننده پازل آمریکایی‌ها هستند.

,

حجت‌الاسلام بهمنی با تأکید بر اینکه هرگز جنگ پیش نخواهد آمد و آمریکا تنها بلوف می‌زند، افزود: افرادی که اقدام به موج هراس از جنگ می‌کنند در صف مقدم دشمن هستند و این افراد با این اقدامات به دنبال نشاندن ایران پای مذاکره با آمریکا هستند.

,

امام‌جمعه شاندیز تصریح کرد: علاوه بر این، عده‌ای غرب‌گرا در داخل کشور پس از شکست در سیاست‌های اقتصادی خود، به دنبال پوشش اشتباهاتشان با مذاکره هستند و درواقع این افراد با القاء جنگ نظامی به دنبال فراموش کردن جنگ اقتصادی هستند زیرا این جریان غرب‌گرا در مدیریت جنگ اقتصادی ناکارآمد است.

,

وی با تأکید بر اینکه برجام هیچ دست آوردی برای کشور نداشت، ادامه داد: برجام نشان داد طرف مقابل هیچ‌گاه به تعهداتش پایبند نمی‌ماند لذا نباید دوباره به دشمن اعتماد کرد و امتیازهای جدیدی به آن‌ها داده شود.

,

حجت‌الاسلام بهمنی گفت: کاسبان هراس به دنبال منافع خود با ایجاد موج روانی جنگ یا صلح در جامعه هستند، ازاین‌رو این افراد یا خائن هستند یا نادان که دانسته یا ندانسته در سناریوی دشمن نقش ایفا می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه