اخبار داغ

نماینده مردم بروجرد در مجلس؛

تحریم‌ها و پیشنهاد مذاکره توطئه نرم دشمن/اقدامات آمریکا جنگ روانی برای امتیازات بیشتر است

تحریم‌ها و پیشنهاد مذاکره توطئه نرم دشمن/اقدامات آمریکا جنگ روانی برای امتیازات بیشتر است
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ کشوری جرات رویارویی با ایران را ندارد و قطعاً جنگ نخواهد شد چراکه اگر جنگ با آمریکا رخ دهد برای آن‌ها هزینه‌های سخت و غیرقابل جبرانی خواهد داشت و این فضاسازی‌ها صرفاً جنگ روانی و برای امتیاز گرفتن بیشتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس گودرزی در گفت‌وگو با سفیر افلاک اظهار داشت: سیاستی که امروز آمریکا دنبال می‌کند، سیاست‌های تکراری گذشته است که با اجرای این سیاست‌ها در برخی از کشورها امتیازات بزرگی گرفته است و تلاش می‌کند تا در ایران نیز با کمترین هزینه، امتیازات مدنظر خود را کسب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: سیاست موردنظر آمریکا این است از طرفی با تحریم‌های گسترده ملت را تحت‌فشار اقتصادی قرار دهد و از طرف دیگر تهدید نظامی می‌کند و باز از طرفی پیشنهاد مذاکره داده می‌شود که این توطئه‌ای نرم است که می‌خواهد چنین وانمود کند که مقصر مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور کسانی هستند که مخالف مذاکره و ارتباط با آمریکا هستند.

,

 

,

نماینده مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: تمام کشورهایی که به آمریکا اعتماد کردند و در برابر آمریکا کوتاه آمدند نمونه آن‌ها در حافظه تاریخی ملت ایران فراموش نشده است و امروز نیز نمونه‌های آن در سطح دنیا عیان است که اعتماد و مذاکره با آمریکا نه‌تنها تحریم‌های آن‌ها را برنداشت بلکه دیگر عناصر اقتدار همان کشور و مؤلفه‌های قدرتشان را پای میز مذاکره از آن‌ها گرفتند و نهایتاً با براندازی بر مقدرات آن ملت و کشور تسلط یافتند.

,

 

,

وی با اشاره به غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا بیان کرد: در تجربه اخیر برجام بدعهدی، فریب، عدم پایبندی به توافقات کاملاً مشاهده شد و ثابت کردند که قابل‌اعتماد نیستند و باید توجه داشت که عزت کشور در حفظ استقلال، خودکفایی و شناخت کامل دشمن است.

,

 

,

گودرزی خاطرنشان کرد: آمریکا ازیک‌طرف تهدید نظامی می‌کند، از طرف دیگر تحریم می‌کند و از طرفی هم پیشنهاد مذاکره می‌دهد که در همه تجربه‌ها ثابت‌شده که آمریکا دشمن ما بوده و هست و قابل‌اعتماد نیست.

,

 

,

وی اظهار داشت: کشور لیبی نمونه‌ای از کشورهایی بود که سعی داشت تا با مذاکره با آمریکا، تحریم‌هایی را که به آن‌ها تحمیل‌شده بود را بردارد اما تحریم‌ها برداشته نشد و درنهایت نظام سیاسی در این کشور دچار براندازی شد.

,

 

,

عضو فراکسیون هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هیچ کشوری جرات رویارویی با ایران را ندارد و قطعاً جنگ نخواهد شد چراکه اگر جنگ با آمریکا رخ دهد برای آن‌ها هزینه‌های سخت و غیرقابل جبرانی خواهد داشت و این فضاسازی‌ها صرفاً جنگ روانی و برای امتیاز گرفتن بیشتر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه