اخبار داغ

یادداشت؛

دست رد اصلاح طلبان استان بر سینه نماینده بویراحمد

دست رد اصلاح طلبان استان بر سینه نماینده بویراحمد
به نظر می رسد غلام محمد زارعی نه در چارچوب اصولگرایی می گنجد و نه در چارچوب اصلاح طلبی، و تنها باید آرای برآمده از طایفه خود بسنده کند و نشان می دهد نماینده فعلی بویراحمد و دنا کار بسیار سختی برای دور جدید انتخابات مجلس دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس انتخابات مجلس شورای اسلامی در روزهای پایانی سال 98 برخی از مدیران و چهره های سیاسی استان را به تکاپو انداخته است و هر یک در اندیشه حضور در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, انتخابات مجلس شورای اسلامی در روزهای پایانی سال 98 برخی از مدیران و چهره های سیاسی استان را به تکاپو انداخته است و هر یک در اندیشه حضور در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی هستند.,

 

,

جریانات سیاسی استان این روزها بیشتر از همیشه دنبال تحرکات انتخاباتی هستند، برخی افراد که قصد کاندیداتوری دارند از آنجاییکه در مناصب دولتی حضور دارند، می بایست تا پایان اردیبهشت ماه از مسئولیت خود کنار بروند، بنابراین باید از هم اکنون تاییدیه های احزاب خود را بگیرند.

, جریانات سیاسی استان این روزها بیشتر از همیشه دنبال تحرکات انتخاباتی هستند، برخی افراد که قصد کاندیداتوری دارند از آنجاییکه در مناصب دولتی حضور دارند، می بایست تا پایان اردیبهشت ماه از مسئولیت خود کنار بروند، بنابراین باید از هم اکنون تاییدیه های احزاب خود را بگیرند.,

 

,

از حوزه بویراحمد و دنا محمد بهرامی و غلام محمد زارعی تمایل بسیار زیادی جهت حضور و دیده شدن از طریق جناح سیاسی اصلاح طلب دارند و در دوره های قبل این مورد به وفور اعلام شد.

,

 

,

چندی پیش غلام محمد زارعی تلاش هایی برای نفوذ به جریان اصولگرایی داشت اما به نظر می رسد توفیقی به دست نیاورده است و پس از شنیدن خبر اجماع اصولگرایان هم شنیده شد به سمت اصلاح طلبان رفته است تا بلکه بتواند آنها را جهت حضور با یک کاندیدای واحد متقاعد کند.

,

 

,

این در حالیست که گفته می شود محمد بهرامی از طریق لیست امید و جریان وابسته به محمدرضا عارف به استان معرفی می شود و شورای هماهنگی اصلاح طلبان بر روی این موضوع در تردید هستند.

,

 

,

از طرف دیگر به نظر می رسد نماینده فعلی بویراحمد و دنا چالش دیگری را نیز پیش رو دارد و در واقع می تواند پاشنه آشیل حضور وی در انتخابات مجلس باشد و آن هم عملکرد غیرقابل قبول زارعی از دید مردم شهرستان های بویراحمد و دنا است و اصلاح طلبان این دو شهرستان نیز معتقدند باید اصلاحیات و تغییراتی صورت بگیرد.

,

 

,

به نظر می رسد اصلاح طلبان بویراحمد و دنا به این نتیجه رسیده اند که عملکرد غیرقابل قبول زارعی می تواند در آینده دردسرهایی به دنبال داشته باشد و مردم این عملکرد را به پای اصلاح طلبان بنویسند، از همین رو به فکر تغییر رویکرد خود افتاده اند.

,

 

,


با توجه به اتفاقات چند وقت اخیر و موضوعات مطرح شده به نظر می رسد غلام محمد زارعی نه در چارچوب اصولگرایی می گنجد و نه در چارچوب اصلاح طلبی، و تنها باید آرای برآمده از طایفه خود بسنده کند و نشان می دهد نماینده فعلی بویراحمد و دنا کار بسیار سختی برای دور جدید انتخابات مجلس دارد.

,
,



بر اساس شنیده ها گزینه های اصلاح طلبان برای انتخابات آتی مجلس قوام فروزان، محمدعلی وکیلی و محمد بهرامی است که در نهایت گفته می شود نظر سیدباقر موسوی در انتخاب چهره نهایی چاره گشاست.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه