اخبار داغ

بازپرس دادسرای رفسنجان خبر داد؛

پلمپ ۵ واحد صنفی در رفسنجان+ تصاویر

پلمپ ۵ واحد صنفی در رفسنجان+ تصاویر
بازپرس دادسرای رفسنجان گفت: در راستان اجرای طرح صیانت ۵ واحد صنفی در رفسنجان پلمپ شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قریب بازپرس دادسرای رفسنجان در گفتگو با راه آرمان اظهار داشت: در ادامه گشت صیانت از حقوق عامه عصر روز گذشته با حضور نماینده دادستان، رئیس اداره اماکن و نماینده اداره صنعت و معدن شهرستان به چند واحد صنفی در رفسنجان به صورت سرزده مراجعه شد در این بازدید ۵ واحد صنفی پلمپ شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی بیان داشت :این اصناف شامل صنف لوازم یدکی ها، مرغ و ماهی فروشی‌ها و سوپرمارکت ها بود که به دلیل گرانفروشی و اخلال در نظام اقتصادی پلمپ شدند .

,

قریب تصریح کرد : تمام اصناف دقت داشته باشند در این ایام ماه رمضان از فضای اقتصادی جامعه سوء استفاده نکنند و در عرضه قانونی مایحتاج به قمیت خریداری شده با سود قانونی خود اقدام نمایند در صورت تخلف، با آنها برخورد قانونی می شود .

,

بازپرس دادسرای رفسنجان با بیان اینکه در آینده به تمامی اصناف با هماهنگی مراجع ذی ربط مراجعه خواهیم کرد گفت: اگر اشخاص موارد قانونی را از نظر تعزیزاتی و بهداشتی رعایت کنند مشکلی برایشان پیش نمی آید .

,

وی با اشاره به تدوام گشت های صیانت از حقوق عامه خاطرنشان کرد: شهروندان رفسنجان گرانفروشی و کارهای غیر قانونی در اصناف را به ما اطلاع دهند ما پیگیر خواهیم بود .

,

قریب بیان داشت: شهروندان در ماه مبارک رمضان موازین شرعی را رعایت کنند .

,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه