اخبار داغ

امام جمعه شاهرود :

مافیای قدرت و ثروت با ترساندن مردم کاسب کاری می کنند/ مذاکره، مهمترین هدف جنگ روانی غربگرایان

مافیای قدرت و ثروت با ترساندن مردم کاسب کاری می کنند/ مذاکره، مهمترین هدف جنگ روانی غربگرایان
امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه مافیای قدرت و ثروت با ترساندن مردم کاسب کاری می کنند، گفت: مذاکره، مهمترین هدف جنگ روانی غربگرایان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار مرآت در خصوص جنگ روانی غربگرایان برای وقوع جنگ نظامی بین ایران و آمریکا، گفت: پس از دفاع مقدس که یکی از سخت ترین و طولانی ترین جنگ های دوران معاصر بود، دشمن صحنه جنگ را  به جنگ روانی تغییر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه امروزه جنگ روانی به مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... می پردازد، افزود: جنگ روانی در زمینه نظامی با هدف خالی شدن دل مردم، ترس و دلهره این روزها به وجود آمده است که به حمدالله هوشیاری ملت ایران در این زمینه بسیار بالا می باشد.

,

امینی در ادامه اظهار کرد: افرادی هستند که خودشان دانسته و یا بدون اطلاع در زمین دشمن بازی می کنند و با ایجاد جنگ روانی اثرات منفی بر ذهن مردم کشور برجای می گذارند. به طور مثال در پایان سال گذشته مجزا از مشکلات اقتصادی در کشور، بخش عمده این جریان بر اثر جنگ روانی بود.

,

وی با اشاره به اینکه مهم ترین هدف جنگ روانی برای وقوع جنگ نظامی، وارد کردن فشار مردم به مسئولین برای مذاکره و تسلیم در مقابل دشمنان است، عنوان کرد: جنگ نظامی هیچ وقت اتفاق نخواهد افتاد و آن ها می دانند که با جنگ نظامی لطمه های فراوانی خواهند خورد.

,

امام جمعه شاهرود، با اشاره به سخنان روز گذشته سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران، مطرح کرد: وقتی آمریکایی ها ناو های خود را به خلیج فارس آوردند و سیبل کردند، نشان آن دارد که هیچ جنگی در کار نیست.

,

امینی در ادامه افزود: سخن مقام معظم رهبری که فرمودند جنگ نخواهد شد، مذاکره نخواهیم کرد جواب جنگ روانی دشمن است.

,

امام جمعه شاهرود با توجه به اینکه حل دغدغه معیشتی مردم در کشور از مهم ترین اقدامی است که مسئولین باید در کنار نظامیان انجام دهند، عنوان کرد: نظامیان باید با تیزبینی عرصه های مختلف را رصد کرده و مسئولین امروزه در کنار کارهای فرهنگی و خدماتی پاشنه آشیل مسائل کشور یعنی اقتصاد را حل کنند.

,

 امینی در پایان اذعان کرد: معاندین و ضد انقلاب ها،غربگرایان، بی بصیرت ها و مافیای قدرت و ثروت که از جنگ روانی سود می برند از افرادی هستند که در پازل دشمن نقش بازی کرده و با ترساندن مردم کاسب کاری می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه