اخبار داغ

رئیس سازمان صمت هرمزگان عنوان کرد؛

رشد ۴۴ درصدی صادرات بنگاه های تولیدی هرمزگان

رشد ۴۴ درصدی صادرات بنگاه های تولیدی هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در سال 1397 رشد 44 درصدی صادرات بنگاه های تولیدی استان نسبت به سال 1396 در حوزه صادرت غیر نفتی تحقق یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ خلیل قاسمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان توسعه بنادر غرب و شرق استان را یکی از برنامه های مهم کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی در سالجاری عنوان کرد و افزود: با توجه به نواقصی که در بنادر کوچک  شرق و غرب استان به عنوان زیرساخت های تجاری وجود دارد؛ دستگاههای متولی از جمله گمرک و بنادر و دریانوردی و همچنین دستگاههای مجری نسبت به رفع نواقص جهت تسهیل روند صادرات سریعا اقدام نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به پذیرش و اعزام هیات های تجاری عنوان کرد: در سال جاری پیش بینی اعزام هیات های تجاری استان به کشورهای اسپانیا، روسیه، قطر و عمان و  پذیرش هیات های تجاری از کشورهای قطر، عمان، هند، پاکستان، افغانستان و  برگزاری نمایشگاه در کشور عمان خواهیم داشت.

,

قاسمی تصریح کرد: بر اساس هدفگذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت سهم صادرات از طریق گمرکات استان هرمزگان در سال 97 به میزان 10 میلیارد و 577 میلیون دلار بوده است که بر اساس آمار گمرکات صادرات 12 ماهه سال 97 به میزان 16 میلیارد و 535 میلیون دلار می باشد که بر این اساس 156 درصد هدفگذاری محقق یافته است.

,

وی با اشاره به حوزه عملکردی صادرات خاطر نشان کرد: در بخش های مختلف شاهد تحقق بالای 90 درصد صادرات هدفگذاری شده هستیم بطوریکه در سال 97 رشد 44 درصدی صادرات بنگاه های تولیدی استان نسبت به سال 96 در حوزه صادرت غیر نفتی تحقق یافته است.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه