اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

القاء جنگ نظامی ایران و آمریکا طبل تو خالی است/ غربگرایان داخلی با استفاده از منویات رهبری زیر چتر نظام قرار گیرند

القاء جنگ نظامی ایران و آمریکا طبل تو خالی است/ غربگرایان داخلی با استفاده از منویات رهبری زیر چتر نظام قرار گیرند
کارشناس مسائل سیاسی گفت:غربگراهای داخلی زیر چتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرند و بدانند که منویات امام راحل و مقام معظم رهبری برای آنان گره گشا خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفر نعیمی رز کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به القاء جنگ آمریکا علیه ایران توسط جریانات غربگرا و بیان اینکه حرف جنگ آمریکا با ایران تازگی ندارد، گفت: با شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و کناره گیری رژیم ستم شاهی به همت و اراده مردم با رهبری بنیان گذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره)، آمریکایی ها بنای ناسازگاری با کشور ما را آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: دلیل ناسازگاری آنان این بود که منافع خودشان را از دست رفته دیدند؛ چرا که با روی کار آمدن جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام راحل دیگر نفوذ گذشته را نداشتند؛ بنابراین همواره دغدغه شان این بود که شیطنت هایی را انجام دهند تا بتوانند منافع خود را به دست آوردند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: آمریکایی ها همواره در تلاش بودند تا بتوانند موقعیت خود را در دوران ستم شاهی به دست آوردند اما با درایت امام راحل و مقام معظم رهبری دستشان کوتاه شد.

,

نعیمی رز با بیان اینکه آمریکایی ها همواره سر جنگ در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... با ما را دارند، عنوان کرد: این دولت همواره کشورهای حاشیه را علیه ما شورانده اند و عراق رابه جنگ ما ایران اسلامی وادار کردند؛ در حالی که ایران به تنهایی مقابل کفر قرار گرفت.

,

وی با تأکید بر اقدامات پوشالی دولت آمریکا در ادوار مختلف علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: بنا به فرموده امام خمینی (ره) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و آنها طبل تو خالی هستند که فقط تهدید می کنند اما تا الان نتوانسته اند به مقاصد شوم خود دست پیدا کنند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به القاء جریانات غربگرا در خصوص جنگ نظامی ایران و آمریکا تصریح کرد: امام راحل در ابتدای انقلاب افراد داخلی غربگرا را شخصا دعوت کردند و مورد نصحیت قرار دادند؛ آنهایی که هدایت شدند رستگار شدند و آنهایی که هدایت نشدند افراد منفور جامعه هستند.

,

نعیمی رز تصریح کرد: امروزه نیز مقام معظم رهبری در لا به لای تمامی سخنانشان همواره این مسئله را بیان می کنند و افراد داخلی غربگرا را مورد نصحیت قرار می دهند که اگر آمریکایی ها دستشان به کشورمان برسد پیر و جوان و زن و مرد نمی شناسند؛ آنان قصدشان قلع و قمع کردن همگان است که این آرزو را به گور خواهند برد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: غربگراهای داخلی زیر چتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرند و بدانند که منویات امام راحل و مقام معظم رهبری برای آنان گره گشا خواهد بود.

,

وی در پایان با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) که مردم ولی نعمت ما هستند خطاب به جریانات سیاسی غربگرا گفت: مردم را قدر بدانید و اگر کمی تفکر کنید؛ شما افراد غربگرا باز خواهید گشت و راه اصلی را پیدا خواهید کرد و بر ریل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار خواهید گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه