اخبار داغ

رئیس کمیسیون اصل ۹۰:

اقتدار امروز ایران حمله نظامی دشمنان را منتفی کرده است/ عده‌ای مرعوب جنگ روانی دشمن شده‌اند

اقتدار امروز ایران حمله نظامی دشمنان را منتفی کرده است/ عده‌ای مرعوب جنگ روانی دشمن شده‌اند
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بحث جنگ با ایران صرفا جنگ روانی است تا نظامی و بعید به نظر می‌رسد دشمن چنین بی خردی به خرج دهد و کسانی که در این خصوص تردید دارند قطعا یا از ظرفیت دفاعی کشور کم اطلاعند و یا توانمندی‌های خودی‌ها را باور ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود محمدی در گفت‌وگو با  صبح قزوین درباره القای حمله نظامی امریکا به ایران توسط عده ای در فضای جامعه اظهار کرد: با توجه به بنیه دفاعی کشور و دستاوردهای کم نظیر جوانان این مرز و بوم در امور مختلف ماهواره ای، لیزری، دانش هسته ای و علوم سایبری و رسیدن کشور به تولیدات انبوه انواع تجهیزات دفاعی قطعا کشور به لحاظ قدرت افندی و پدافندی و سخت افزاری و نرم افزاری به جایگاهی دست یافته که تهدیدات نظامی در مورد مردم ما اساسا منتفی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی اذعان کرد: علاوه بر دستاوردهای فوق موقعیت جغرافیایی و ژئوپلتیک جمهوری اسلامی ایران به گونه ایست که آتش افروزی و جنگ در این منطقه بی گمان دودش به چشم کسانی خواهد رفت که در فکر این مسئله باشند.

,

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس بیان کرد: لذا بحث جنگ با ایران صرفا جنگ روانی است تا نظامی و بعید به نظر می‌رسد دشمن چنین بی خردی به خرج دهد و کسانی که در این خصوص تردید دارند قطعا یا از ظرفیت دفاعی کشور کم اطلاعند و یا توانمندی‌های خودی‌ها را باور ندارند و یا مرعوب جنگ‌های روانی دشمنان هستند.

,

القای جنگ با ایران، صِرفا یک جنگ روانی است

, القای جنگ با ایران، صِرفا یک جنگ روانی است,

وی ابراز کرد: متاسفانه دشمنان در بسیاری از موارد در اقصی نقاط جهان موفق شده‌اند با توسل به حربه جنگ روانی بدون جنگ نظامی به اهداف خود برسند.

,

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس عنوان کرد: دشمن به خوبی می‌داند که امروز ایران اسلامی در چه جایگاهی قرار دارد و چه مراحلی را برای پیشرفت پشت سر گذاشته است و از اتحاد و انسجام مردم در مواقع ضروری مطلع است.

,

وی در پایان تاکید کرد: دشمنان این انقلاب بارها انقلاب و پشتیبانی ملت ما را آزموده‌اند و می‌دانند که کشور ما کشور جنگ طلبی نیست‌ و به دنبال صلح و آرامش است اما اگر شرایطی ایجاد شود چنان درسی به دشمنان خواهد داد که آنها از کرده خود پشیمان شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه