اخبار داغ

کوله نیمه باز شهردار جدید یزد و مستندات تکان دهنده!

کوله نیمه باز شهردار جدید یزد و مستندات تکان دهنده!
شنیده شده است وزارت کشور، دستور داده حکم شهردار جدید یزد ابلاغ نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، شنیده شده است وزارت کشور، دستور داده حکم شهردار جدید یزد ابلاغ نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

همچنین تا اطلاع ثانوی برگزاری هرگونه مراسم یا جلسه ای که به معنای معارفه باشد، ممنوع است.

,

کانال حامی رییس شورای شهر یزد نوشت: دلیل این تصمیم مشخص نیست اما بنظر میرسد عدم وجود حمایت مردمی و انتقادات گسترده طیف های مختلف از گزینه منتخب شش عضو شورا، در این روند بی تاثیر نبوده است.

,

هیچ یک از منابع رسمی مرتبط در گفتگو با دیده بانی  این خبر را تایید یا تکذیب نکردند و با جمله "فعلا سکوت میکنیم" برخورد کردند.

,

هرچند رسانه های حامی سفید با سیاه نمایی، سعی در نمایش دیگر گونه از ماجرای دستور وزارت کشور مبنی بر عدم ابلاغ شهردار جدید یزد دارند و سخن از عدم وجود حمایت مردمی! و انتقادات گسترده طیف های مختلف را به میان می آورند.

,

, ,

اما مهران فاطمی فعال رسانه ای و مشاور سابق استاندار یزد در رابطه با نظری اردبیلی نوشت: به احترام حکم وزیر کشور ، علیرغم انتقادات شدیدی که داشتم به داور نظری تبریک گفته و نقاط ضعفش را بهمراه خط قرمزها گوشزد نمودم اما امروز مستنداتی تکان دهنده به دستم رسید که آنها را در اختیار مراجع ذیربط قرار داده و به آنان و بزرگان یزد عرض نمودم در صورت صحت این مستندات و سکوت شما ؛وای اگر از پس امروز بود فردایی...!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه