اخبار داغ

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان:

رسانه ها نباید از حد اعتدال خارج شوند

رسانه ها نباید از حد اعتدال خارج شوند
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان خطاب به رسالت مطبوعات گفت: رسالت مطبوعات رسالت بی بدیلی است و نباید برای کردن مشکلات و مسائل از حد اعتدال خارج شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان شامگاه گذشته در ضیافت افطار در جمع خبرنگاران، ضمن تشکر از مطالب دلسوزانه رسانه ها، اظهار داشت: براساس آنچه که از شواهد و تحلیل تحلیل گران برداشت می شود آمریکا به هیچ عنوان نمی تواند با ایران وارد جنگ نظامی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: آمریکا تمام توان خود را در ایجاد جنگ اقتصادی، فرهنگی و روانی گذاشته است.

,

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به رسالت مطبوعات اذعان داشت: رسالت مطبوعات رسالت بی بدیل وممتازی است .

,

علیدادی سلیمانی بیان کرد: سعی کنیم در بیان کردن مشکلات و مسائل از حد اعتدال خارج نشویم .

,

وی تصریح کرد: به نظر من مسئولان در حل مسائل و مشکلات کوتاهی نکردند و نباید در این شرایط جنگ اقتصادی انتظار شرایط مطلوب را داشت.

,

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان همچنین از کلیه رسانه ها و مطبوعات خواست تا شرایط را طوری مطرح نکنند که باعث سود جویی و ذینفع برای عده ای شود که بتوانند در جامعه ایجاد ناامیدی بنمایند.

,

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه ما دارای قانون اساسی قوی هستیم خاطرنشان کرد: قانون اساسی ما یکی از مترقی ترین قانون ها است .

,

وی ادامه داد: هر چند جایگاه مقام معظم رهبری فراتر از قانون اساسی است اما طبق اصول پذیرفته شده همه باید به وظایف خود عمل کنند.

,

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در پایان گفت: برای عبور از مشکلات و بحران نیاز به همدلی و وحدت داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه