اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان:

شناسایی ودستگیری باند کلاهبردار در بندرعباس

شناسایی ودستگیری باند کلاهبردار در بندرعباس
جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری یک باند کلاهبردار که از طریق سایت دیوار از شهروندان کلاهبرداری می کردند، خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد، جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به شناسایی ودستگیری باند کلاهبردار در بندرعباس گفت: در پی مراجعه یک نفر از شهروندان بندرعباسی به پلیس فتا و اعلام شکایت وی مبنی بر کلاهبرداری از روی در سایت دیوار ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد فردی ناشناس با درج آگهی جعلی فروش وام در سایت دیوار، اقدام به فریب شاکی پرونده کرده و مبلغ پنج  میلیون ریال به بهانه وام بانکی از آن کلاهبرداری کرده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه متهم در سطح وسیعی در استان اقدام به کلاهبرداری کرده ، اظهار کرد: در حین رسیدگی به پرونده، شاکی دیگری به پلیس فتا مراجعه و اعلام داشت مبلغ 30 میلیون ریال به بهانه وام از وی کلاهبرداری شده که مشخص شد شیوه و شگرد کلاهبرداری همانند شاکی اول بوده است.

,

بهدانی فر خاطر نشان کرد: در بررسی های تکمیلی و دقیق تر مشخص شد متهم از هویت جعلی برای کلاهبرداری استفاده کرده که در ادامه با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم به هویت خانم "س.ب" شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاه خود دستگیر شد.
وی با بیان اینکه متهم با همکاری همسر و خواهر خود اقدام به کلاهبرداری کرده است، افزود : متهم در بازجویی بعمل آمده، پس از روبه‌روبه شدن با ادله جرم اعتراف کرد که با درج آگهی جعلی در سایت دیوار با موضوع وام بانکی، از شهروندان کلاهبرداری کرده است .

,
,

بهدانی فرد در خصوص شیوه ارتکاب جرم توسط متهم  عنوان کرد: متهم با تبلیغات گسترده در سایت دیوار، پس از تماس افراد با وی با بیان وعده‌های دروغین اعتماد آنان را به خود جلب کرده و مبالغ مختلفی را از شهروندان کلاهبرداری کرده است که پیش بینی می شود بیش از 100 نفر بدین شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده اند.

,

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه تاکنون 36 مالباخته که توسط این باند در سایت دیوار از آنان کلاهبرداری شده شناسایی شده اند ، از عموم شهروندان خواست به افراد ناشناس در فضای حقیقی و مجاز براحتی اعتماد نکنند و با افزایش آگاهی و هوشیاری، فریب افراد شیاد و کلاهبردار نخورند و درصورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک از طریق سانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه