اخبار داغ

فرماندار راز و جرگلان:

سیل ۳۰ منزل مسکونی در راز و جرگلان را تخریب کرد

سیل ۳۰ منزل مسکونی در راز و جرگلان را تخریب کرد
فرماندار شهرستان رازوجرگلان از خسارت ۱۰ میلیارد تومانی به حوزه راه ها، ابنیه و زمین های زراعی این شهرستان بر اثر سیل دو روز گذشته خبر داد و گفت: در این بارندگی ها به 70 منزل مسکونی خسارت هایی وارد شد و 30 منزل بطور کامل تخریب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، محمد زارعی هدک، فرماندار شهرستان رازوجرگلان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: بارش تگرگ و سیل روستاهای باغلق و بک پولاد که دو روز قبل روی داد، باعث جاری شدن سیل و خسارت ۱۰ میلیارد تومان به این منطقه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,  ,

زارعی افزود: از این میزان ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به راه ها و پل ها و دیوار ساحلی بوده و ۲ میلیارد تومان نیز به زمین های زارعی و مابقی در حوزه های خرد بوده است .

,

وی ادامه داد: بر اثر سیل بخشی از پل یک دهانه روستای توتلی تخریب شده است که ظرف یک هفته آینده تعمیر خواهد شد و در حال حاضر مردم جرگلان از راه فرعی مزارلق عبور و مرور می کنند .

,

نماینده عالی دولت در راز و جرگلان اضافه کرد: همچنین بر اثر بارش  ۷۰ منزل دچار خسارت شدند که ۳۰ مورد نیز به طور کامل تخریب شده است.

,

زارعی خاطر نشان کرد: در بارندگی های اخیر ۸۵ دامداری وآغل نیز در روستاهای باغلق، بک پولاد و گز تخریب شدند که5 مورد دام سبک و سنگین نیز تلف شدند .

,

خبرنگار:رحیمی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه