اخبار داغ

با دستور دادستان صورت گرفت؛

پلمب رستوران عرضه‌کننده گوشت خوک در رامسر

پلمب رستوران عرضه‌کننده گوشت خوک در رامسر
با دستور مقام قضایی، رستورانی در رامسر که گوشت خوک را با گوشت گوسفند مخلوط و به صورت چرخ کرده و کبابی به مشتریان عرضه می‌کرد، پلمب و پرونده وی در حال طی روال قانونی در مراجع قضایی قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بلاغ، بازرسان بهداشتی دامپزشکی با مراجعه به یک واحد پذیرایی و نمونه‌برداری از مواد اولیه خام دامی، به‌دلیل مصرف غیرمجاز و غیر بهداشتی مواد اولیه غذایی با دستور دادستانی اقدام به پلمپ این واحد صنفی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
محمدجواد رفیعی در این‌باره طی گفت‌وگویی اظهار کرد: با نمونه‌برداری انجام شده از این واحد و انجام آزمایشات مولکولی توسط آزمایشگاه دامپزشکی مازندران مشخص شد متصدی این واحد از گوشت چرخ‌کرده‌ای استفاده کرده است که مخلوطی از گوشت گوسفند و گوشت حیوان حرام گوشت بوده و لذا دامپزشکی به استناد مواد قانونی موجود، علاوه بر جلوگیری از ادامه فعالیت این واحد پذیرایی، متصدی متخلف را به مراجع قضایی معرفی کرده است.
 
 رئیس اداره دامپزشکی رامسر افزود: ضمن شکایت از صاحب این رستوران کته کبابی به مراجع قضایی که در حال طی روال قانونی است، دادستان رامسر با هدف تنبیه و معرفی کردن رستوران به مردم، دستور پلمپ آن را به مدت یک هفته صادر کرده است.
,
,
,

 رفیعی به شهروندان هشدار داد از آنجایی‌که کلیه واحدهای غذایی که از مواد خام دامی به‌عنوان مواد اولیه غذایی استفاده می‌کنند، تحت نظارت دامپزشکی هستند درخواست می‌کنیم از مراجعه به واحدهای غیر مجاز برای تامین سلامت خود پرهیز کنند.

بر اساس این گزارش، این رستوران و واحدپذیرایی که گوشت خوک را با گوشت گوسفند مخلوط و به صورت چرخ کرده و کبابی به مشتریان عرضه می‌کرد، با دستور مقام قضایی، پلمب شده است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه