اخبار داغ

اقدامات ۲۴ ساعت گذشته نیروی انتظامی استان مرکزی؛

کشف ۲۴ هزار لیتر محصولات تعویض روغنی تقلبی در ساوه/ ۲ هزار و ۷۰۰ کیلو گرم خرما احتکار شده در اراک کشف شد

کشف ۲۴ هزار لیتر محصولات تعویض روغنی تقلبی در ساوه/ ۲ هزار و ۷۰۰ کیلو گرم خرما احتکار شده در اراک کشف شد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان، ۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم خرما احتکار شده در یک منزل مسکونی در اراک کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیار آفتاب؛ مجموعه ای از گزارشات رسیده به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اقدامات نیروی انتظامی طی ساعات گذشته در استان مرکزی به شرح زیر است: 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

کشف ۲۴ هزار لیتر محصولات تعویض روغنی تقلبی در ساوه

, کشف ۲۴ هزار لیتر محصولات تعویض روغنی تقلبی در ساوه, کشف ۲۴ هزار لیتر محصولات تعویض روغنی تقلبی در ساوه,

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف حدود ۲۴ هزار لیتر محصولات تعویض روغنی تقلبی در عملیات پلیس در شهرستان ساوه خبر داد.

,

سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان در تشریح این خبر گفت:‌ در انجام تحقیقاتی از سوی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان ساوه و همکاری کارشناسان اداره صنعت و معدن مشخص شد که محصولات تعویض روغن با مارکی تقلبی در تعدادی از واحدهای صنفی عرضه شده است.

,

وی اضافه کرد:‌ بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای بررسی این موضوع آغاز و مشخص شد که این محصولات از کارخانه ای واقع در یکی از قطب های صنعتی شهرستان به بازار عرضه می شود.

,

این مقام انتظامی ادامه داد: با شناسایی این محل،‌ در هماهنگی با مرجع قضائی از این کارخانه بازدید شد و مقدار حدود ۲۴ هزار لیتر محصولات تعویض روغنی شامل شیشه شوی، آب رادیاتور، آب اسید، ضدیخ، روغن صنعتی، روغن هیدورلیک که به صورت فله ای خریداری و در این کارخانه با مارک یک شرکت تجاری خارجی عرضه می شد،‌ کشف شد.

,

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

,

کشف ۳۰۰ کیلو گرم روسری شالی قاچاق درشازند

, کشف ۳۰۰ کیلو گرم روسری شالی قاچاق درشازند, کشف ۳۰۰ کیلو گرم روسری شالی قاچاق درشازند,

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان شازند ۳۰۰ کیلوگرم روسری شالی قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال کشف شد.

,

سرهنگ"محمد عقیل سلگی " فرمانده انتظامی شهرستان شازند در تشریح این خبر گفت: در تداوم طرح های عملیاتی مبارزه با کالای قاچاق و اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی مأموران انتظامی شهرستان شازند به یک دستگاه خودروی سواری که از شهرهای جنوبی کشور به سمت تهران درحرکت بود، مشکوک و خودررو را متوقف کردند.

,

وی افزود : دربازرسی بعمل آمده از خودرو  تعداد ۳ هزار و ۶۲۴ عدد روسری شالی فاقد هرگونه مجوز حمل  به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال کشف شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان شازند تصریح کرد: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

,

یک کشته در سانحه رانندگی در اراک

, یک کشته در سانحه رانندگی در اراک, یک کشته در سانحه رانندگی در اراک,

در سانحه رانندگی برخورد یک دستگاه خودروی با عابری پیاده در یکی از خیابان های شهر اراک، فرد عابر جان خود را از دست داد.

,

سرهنگ "سید علی حسینی" سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ‌ در بیان جزئیات این خبر گفت:‌ در حدود ساعت ۱۸:۴۱ دقیقه روز گذشته گزارشی از برخورد یک دستگاه خودرو  به عابری پیاده در روبروی ورودی پارک جنگلی شهید باهنر شهر اراک به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.

,

وی افزود: در این سانحه رانندگی که در برخورد یک دستگاه پژو پارس با جوانی ۱۸ ساله رخ داد، فرد عابر به شدت مجروح و به بیمارستان اتقال شد.

,

سرهنگ حسینی ادامه داد: به علت شدت جراحات وارده، فرد مصدوم بعد از ساعتی در مرکز درمانی جان خود را از دست داد.

,

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی علت این سانحه را در بررسی کارشناس پلیس، عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو اعلام کرد.

,

دستگیری ۱۳ خرده فروش مواد مخدر در خنداب

, دستگیری ۱۳ خرده فروش مواد مخدر در خنداب, دستگیری ۱۳ خرده فروش مواد مخدر در خنداب,

در طرح عملیاتی پلیس شهرستان خنداب در پاک سازی نقاط آلوده، ۱۳ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در حدود یک کیلوگرم انواع مخدر از آنان کشف شد.

,

سرهنگ"عبدالرضا جودکی" فرمانده انتظامی شهرستان خنداب در این باره گفت: در تداوم برنامه های مبارزه با مواد مخدر و در عملیات پاک سازی که  در شهرستان اجرایی شد، ماموران انتظامی موفق شدند، ۱۰ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کنند.

,

این مقام انتظامی ادامه داد :در این عملیات نزدیک به ۸۵۰گرم ماده مخدر از نوع تریاک و۳۰۰ گرم مواد صنعتی کشف شد.

,

سرهنگ جودکی افزود: در عملیاتی دیگر ۳ توزیع کننده مواد مخدر صنعتی نیز در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر و مقادیری شیشه و هروئین از آنان کشف شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب خاطر نشان کردند:در مجموع این دو عملیات مقدار ۸۵۸گرم ماده مخدر صنعتی و سنتی کشف و۱۳ متهم به همراه ۷ معتاد متجاهر نیز دستگیر شدند و متهمان همراه با پرونده و مواد مکشوفه تحویل مقامات قضائی شهرستان شدند.

,

سرهنگ جودکی گفت:‌ طرح های پلیس در مبارزه با معضل مواد مخدر با قاطعیت ادامه داد و لازم است شهروندان در همراهی و اجرای هر چه مطلوب تر در برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در این مسیر حمایت و پشتیبانی کنند.

,

باند سارقان در ساوه دستگیر شدند/ اعتراف به ۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی

, باند سارقان در ساوه دستگیر شدند/ اعتراف به ۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی, باند سارقان در ساوه دستگیر شدند/ اعتراف به ۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی,

فرمانده انتظامی شهرستان "ساوه"، از شناسایی و دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد .

,

سرهنگ "پرویز اسدی" فرمانده انتظامی شهرستان "ساوه"، گفت: در چند روز گذشته در پی اعلام گزارشی هایی از سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ ، بررسی موضوع به صورت جدی و ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

,

وی تصریح کرد: با فعال نمودن چند واحد گشتی و اعزام اکیپی از مأموران تخصصی و کارآزموده و تجمیع اخبار و اطلاعات سرقت و تلا شهای شبانه روزی پلیس، سرانجام، ماموران کلانتری۱۲ این شهرستان موفق شدند سرنخ هایی از سارقان به دست آورند و مشخص شد، سارقان به صوت باندی ۵ نفره سرقت می کنند.

,

سرهنگ اسدی با بیان برنامه ریزی عملیاتی پلیس در دستگیری این افراد افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به ۸ فقره سرقت از اماکن خصوص در سطح شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند .

,

سرهنگ اسدی افزود: این سارقان با سوء استفاده از غفلت و بی توجهی برخی از مالکان که اصول پیشگیری از سرقت و جوانب احتیاط را در حفاظت رعایت نمی کردند، اقدام به سرقت می کردند.

,

وی در پایان از شهروندان درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

,

اخاذی ۳۰۰ میلیون ریالی برای عدم افشاء ارتباط نامتعارف در فضای مجازی

, اخاذی ۳۰۰ میلیون ریالی برای عدم افشاء ارتباط نامتعارف در فضای مجازی, اخاذی ۳۰۰ میلیون ریالی برای عدم افشاء ارتباط نامتعارف در فضای مجازی,

فردی که برای عدم افشاء ارتباط نامتعارف شهروندی اراکی در فضای مجازی، قصد اخاذی ۳۰۰ میلیون ریالی را داشت،‌ در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا استان دستگیر شد.

,

سرهنگ" احسان آنقی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت فردی در پلیس فتا استان مبنی براخاذی از وی در شبکه اجتماعی تلگرام به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

,

وی افزود: در تحقیقات اولیه از شاکی مشخص شد که این فرد، مدتی با فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام، ارتباطی نامتعارف داشته و او بعد از مدتی فردی ناشناس برای عدم افشای این ارتباط نامتعارف، درخواست مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال کرده است.

,

وی افزود: با آغاز تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهم از آشنایان شاکی است و برای عدم بازگویی این ارتباط نامتعارف قصد اخاذی از او را داشته است.

,

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری متهم در عملیات ماموران پلیس فتا استان و معرفی به مراجع قضائی گفت: پیام‌رسان‌های خارجی به‌خصوص تلگرام بستر امنی برای ایجاد ارتباط و ردو بدل کردن اطلاعات شخصی و خصوصی نیست و کاربران باید توجه کنند با توجه به ناامن بودن این‌گونه پیام‌رسان‌ها از اعتماد به افراد غریبه خودداری و فریب وعده‌های دروغین آنان را نخورند.

,

سرهنگ آنقی در پایان افزود: با توجه به اینکه قانون‌گذار برای هرگونه مزاحمت اینترنتی مجازات تعیین کرده است، از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با موارد مشابه و سایر جرائم رایانه‌ای مراتب را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا گزارش کنند.

,

کشف ۲ هزار و ۷۰۰ کیلو گرم خرما احتکار شده در اراک

, کشف ۲ هزار و ۷۰۰ کیلو گرم خرما احتکار شده در اراک, کشف ۲ هزار و ۷۰۰ کیلو گرم خرما احتکار شده در اراک,

در عملیات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان، ۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم خرما احتکار شده در یک منزل مسکونی در اراک کشف شد.

,

سرهنگ " محمود خلجی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در تشریح این خبر گفت: در ادامه نظارت بر روند تنظیم بازارکالاهای مصرفی در ماه مبارک رمضان، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان از احتکار مقادیری خرما در یک باب منزل مسکونی در اراک با خبر شدند.

,

وی افزود: ماموران انتظامی به همراه بازرسان اداره کل صنعت ،معدن و تجارت با مجوز مقام قضائی در محل دپو خرماها حاضر شدند.

,

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از این منزل مسکونی، ۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم خرما در بسته بندی های نیم، یک و دو کیلوگرمی کشف شد.

,

سرهنگ "خلجی" در پایان خاطر نشان کرد: ۲ نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

کشف ۱۱ هزار قطعه لوازم یدکی موتورسیکلت در عملیات پلیس دلیجان

, کشف ۱۱ هزار قطعه لوازم یدکی موتورسیکلت در عملیات پلیس دلیجان, کشف ۱۱ هزار قطعه لوازم یدکی موتورسیکلت در عملیات پلیس دلیجان,

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان دلیجان از یک دستگاه خودروی وانت، ۱۱ هزار قطعه لوازم یدکی موتورسیکلت قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال کشف شد.

,

سرهنگ "علی هاشمی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در این باره گفت: ماموران ایست و بازرسی شهرستان در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروی وانت حامل اقلام قاچاق از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم برای شناسایی و توقیف خودرو آغاز شد.

,

وی افزود: در تمهیدات اجرایی پلیس شهرستان، خودرو شناسایی و در عملیاتی متوقف شد و در بازرسی از آن تعداد ۱۱ هزار قطعه لوازم یدکی موتورسیکلت فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

,

سرهنگ هاشمی ارزش کالاهای کشف شده قاچاق را در ارزیابی کارشناسان مربوطه در حدود ۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:‌ در این عملیات یک نفر دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه