اخبار داغ

امام جمعه میامی:

آمریکا از قدرت دفاعی ایران بیم دارد/القای جنگ به علت ترس از قدرت دفاعی ایران

آمریکا از قدرت دفاعی ایران بیم دارد/القای جنگ به علت ترس از قدرت دفاعی ایران
امام جمعه میامی گفت: آمریکا امروز با توجه به قدرت دفاعی ایران اسلامی جرات جنگ با ایران را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص القای وقوع جنگ نظامی در کشور، گفت: با خروج ترامپ از توافق هسته ای و بی اعتنایی ایران از بدعهدی آمریکا و از سوی دیگر وقت کشی سه کشور اروپایی بر باقی ماندن ایران در برجام و در نهایت بد عهدی اروپایی ها، موجب شد ایران پاسخ قدرتمندانه ای به آمریکا و سه کشور اروپایی بدهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

وی پاسخ ایران را شکستی برای آمریکا و سه کشور اروپایی دانست و افزود: آمریکا و سه کشور اروپایی برای سرپوش گذاشتن این شکست، با آوردن ناو جنگی در منطقه اقدام به جنگ روانی کردند. 

,

امام جمعه میامی با بیان اینکه هدف آمریکا از این تحرکات تضعیف اراده و مقاومت مردم است، تصریح کرد: آمریکا امروز با توجه به قدرت دفاعی ایران اسلامی جرات جنگ با ایران را ندارد.

,

صفایی پور با تاکید بر اینکه آمریکا می داند اگر حرکت احمقانه ای انجام دهد قطعا پشیمان وشکست خواهد خورد، اضافه کرد: اروپا باید فرصت ضرب الاجل 60 روزه از سوی ایران را جدی بگیرد.

,

وی، دل بستن به دشمن برای چاره اندیشی مشکلات ما و گره زدن مشکلات اقتصادی به خارج را خطا دانست و بیان کرد: یکی از اقدامات مهم برای خنثی سازی توطئه های دشمن توجه به ظرفیت های درون و تکیه بر توانمندی های جوانان این مرزو بوم است، لذا تلاش برای  تحقق شعار سال می بایست در الویت کاری مسئولان قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه