اخبار داغ

پاسخ شهرداری دهدشت در مورد چاله چوله های متعدد خیابان های شهر

پاسخ شهرداری دهدشت در مورد چاله چوله های متعدد خیابان های شهر
در پی اخبار منتشر شده در مورد وضعیت خیابانهای دهدشت و چاله چوله های متعدد و کیفیت بسیار نامناسب این خیابان از پایگاه خبری کهگیلویه، معاون شهرداری دهدشت در همین زمینه با خبرنگار کهگیلویه گفتگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کهگیلویه ؛ در پی اخبار منتشر شده در مورد وضعیت خیابانهای دهدشت و چاله چوله های متعدد و کیفیت بسیار نامناسب این خیابان از پایگاه خبری کهگیلویه، معاون شهرداری دهدشت در همین زمینه با خبرنگار کهگیلویه گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از کهگیلویه ؛ در پی اخبار منتشر شده در مورد وضعیت خیابانهای دهدشت و چاله چوله های متعدد و کیفیت بسیار نامناسب این خیابان از پایگاه خبری کهگیلویه، معاون شهرداری دهدشت در همین زمینه با خبرنگار کهگیلویه گفتگو کرد., کهگیلویه,
 
,
حجت‌الله تقوی‌مفرد معاون شهرداری دهدشت در گفت و گو با کهگیلویه گفت: با توجه به سهمیه قیری که به شهرداری دهدشت داده اند سه هزار تن جهت ترمیم بافت های غیر فرسوده شهر و ۵۰۰ تن برای ترمیم بافت های فرسوده مورد استفاده قرار می گیرد.
, کهگیلویه , کهگیلویه,
 
,
 
,
تقوی گفت: از طریق سامانه شهرداری روز پنجشنبه اقدام به انتخاب پیمانکار خواهد شد ویکی از مهمترین شرایطی که شهرداری دهدشت برای انتخاب پیمانکار اتخاذ کرده است این است که پیمانکاری که برای این کار انتخاب می‌شود باید از تجهیزات بسیار خوبی برخوردار باشد که بتوان فعالیت خوبی در سطح شهر انجام داد و خیابان هایی که شرایط مناسبی از لحاظ آسفالت ندارند را بتوان ترمیم کرد.
,
 
,
 
,
معاون شهرداری دهدشت گفت : روز پنجشنبه پس از انتخاب پیمانکار به سرعت شروع به عملیات آسفالت کردن خیابان ها خواهیم کرد و این نوید را به مردم می‌دهیم که ترمیم خیابان ها در سطح وسیع صورت گیرد و بسیاری  از خیابان های اصلی به صورت کامل روکش می شود.
,
 
,
 
,
وی افزود: متاسفانه به دلیل عدم نظارت آبفای شهری و کنده کاری های متعدد بازسازی این کنده کاری ها به صورت بسیار ضعیف و ناقص صورت گرفته که باید به وسیله آسفالت تراش این قسمت ها برش داده شود و دوباره به صورت اصولی و کارشناسی و به صورت دقیق کار آسفالت این قسمت ها نیز انجام گیرد تا مردم در خیابان ها به راحتی بتوانند تردد کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه