اخبار داغ

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار:

عامل توزیع روغن تقلبی در سبزوار دستگیر شد

عامل توزیع روغن تقلبی در سبزوار دستگیر شد
رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: عامل توزیع‌کننده روغن سویای تقلبی با همکاری پلیس دستگیر و پرونده متخلف در پی شکایت مرغداران، برای رسیدگی به دادگستری سبزوار ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی‌الله جغتایی در گفت‌وگو با صبح توس افزود: یکی از اصول کنترل و کاهش شیوع و گسترش بیماری‌های عفونی طیور در بین مزارع پرورشی، رعایت دستورالعمل‌های دامپزشکی برای عقیم‌سازی یا عمل‌آوری کود در محل مرغداری قبل از خروج و حمل آن و جلوگیری از پراکنده شدن کود در محیط اطراف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: بر همین اساس، کارشناسان این شبکه نظارت عالیه بر نحوه انجام عقیم‌سازی کود را دارند و طی بررسی به‌عمل‌آمده، تعدادی از مرغداران سبزواری، اصول عقیم‌سازی را رعایت نکرده‌اند که طبق ضوابط به دادگستری شهرستان سبزوار جهت رسیدگی معرفی‌شده‌اند.

,

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار اظهار داشت: طی رأی صادره توسط دادگاه کیفری شهرستان سبزوار به استناد ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، فرد متخلف به پرداخت ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان جریمه نقدی در حق صندوق دولت، جایگزین سه ماه حبس، محکوم گردید.

,

وی همچنین ادامه داد: در پی شکایت یکی از مرغداران در خصوص بروز تلفات در واحد مرغداری، گروه کارشناسی دامپزشکی خوراک مصرفی این واحد را بررسی کرده و به کیفیت روغن سویای استفاده‌شده مشکوک شدند.

,

جغتایی گفت: پس از نمونه‌برداری و آزمایش‌های لازم، نتایج آزمایشگاهی حاکی از وجود روغن‌های معدنی و مشتقات نفتی در ترکیب روغن سویا بود.

,

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار تصریح کرد: با توجه به سرنخ‌های موجود، یک دستگاه خودرو توزیع‌کننده روغن سویای تقلبی با همکاری پلیس توقیف و پرونده متخلف در پی شکایت مرغداران، برای رسیدگی به دادگستری سبزوار ارسال شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه