اخبار داغ

جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل خبرداد؛

دستگیری باند کلاهبرداران اینترنتی در اردبیل

دستگیری باند کلاهبرداران اینترنتی در اردبیل
جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت:اعضای باندی که با درج آگهی فروش کالا اقدام به کلاهبرداری در فضای مجازی می‌کردند، توسط پلیس فتا اردبیل شناسایی و دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،سرهنگ رحیم سروری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در پی اخبار واصله به پلیس فتا استان اردبیل در خصوص فعالیت یک پیج کلاهبردار در اینستاگرام و شیپور با تبلیغات فروش مانتو و کتب کمک‌درسی کنکور ، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود:گردانندگان این پیچ پس از ارتباط‌گیری با مالباختگان و درج پیام در دایرکت خواستار واریز وجه در قبال کالای درخواستی کرده و پس از اخذ وجه و کلاهبرداری از شکات ، هیچ کالایی رابه آنان ارسال نمی‌کردند.

,

جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: با بررسی‌های تخصصی و اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد متهم اصلی با همراهی چهار نفر از دوستانش اقدام به ایجاد پیج جعلی کرده و از این طریق از 64 نفر که بیشتر آنان را بانوان تشکیل می دادند کلاهبرداری کرده اند.

,

وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی اعضای باند کلاهبردار اینترنتی مذکور در شهرستان مشگین شهر شناسایی ، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ سروری گفت :شبکه‌های اجتماعی خارجی به‌هیچ‌وجه مکان مناسبی جهت مراودات تجاری نبوده و هم‌وطنان عزیز قبل از رویت و دریافت کالای خریداری‌شده هیچ مبلغی را به حساب فروشنده انتقال ندهند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه