اخبار داغ

جزییات افزایش 440 هزارتومانی حقوق بازنشستگان

جزییات افزایش 440 هزارتومانی حقوق بازنشستگان
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام جزئیات همسان‌سازی و افزایش 440 هزارتومانی حقوق بازنشستگان گفت: البته می‌دانم که خرج و مخارج بازنشستگان زیاد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید میعاد صالحی با بیان اینکه طی هفته‌های گذشته، بازنشستگان و همچنین کانون‌های بازنشستگی خواستار اعلام جزئیات همسان‌سازی حقوق‌ها شدند، در صفحه شخصی خود نوشته است: همان‌گونه که قبلاً هم گفتم، مشی ما صداقت و شفافیت بوده و مطلبی برای پنهان کردن نداریم. ارقامی که در ادامه ذکر می‌شود، بر اساس اعتبار ابلاغی سازمان برنامه و بودجه است. امیدواریم آنچه مصوب شده، توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص نیز یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: البته می‌دانم که خرج و مخارج بازنشستگان بالاست و شرایط اخیر اقتصادی نیز مشکلات بیشتری برای آنان ایجاد کرده است. ما تمام سعی خود را انجام داده و می‌دهیم تا بتوانیم از مشکلات این عزیزان بکاهیم.
,
 
,
صالحی با اشاره به اینکه تعداد کل بازنشستگان تا پایان سال ۹۷ برابر با یک میلیون و ۴۱۶ هزار و ۷۴۲ نفر بوده است، یادآور شد: بودجه مصوب سازمان برنامه برای افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان عزیز در سال ۱۳۹۸، ۹ هزار میلیارد تومان است. افزایش سنواتی حقوق‌ها برابر با ۱۸ درصد است البته این افزایش به نحوی است که از ۴۴۰ هزار تومان کمتر نباشد.
,
 
,
وی همچنین گفته است بودجه طرح همسان‌سازی بازنشستگان کشوری و لشکری، مجموعاً مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان است. از این مقدار، ۶۵ درصد معادل ۳۲۵۰ میلیارد تومان، سهم بازنشستگان کشوری است.
,
 
,
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در صفحه اینستاگرام خود همچنین اشاره کرده است که ۸۳ درصد بازنشستگان کشوری که برابر با یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۵۸۰ نفر بوده، مشمول طرح همسان‌سازی هستند. این افراد دارای کمترین حقوق دریافتی هستند. ۱۷ درصد باقی مانده بازنشستگان، فقط از افزایش ۱۸ درصد سنواتی برخوردار می‌شوند.
,
 
,
وی ادامه داد: از بابت همسان‌سازی، حقوق‌ها حداقل به میزان ۳۱ هزار تومان (گروه شغلی یک) و حداکثر ۲۴۹ هزار تومان (گروه شغلی ۲۰) افزایش می‌یابد. حداقل حقوق امسال برای پایین‌ترین گروه‌های شغلی با ۳۰ سال خدمت برابر ۲ میلیون و ۹۸ هزار و ۵۸۸ تومان است.
,
 
,
صالحی تأکید کرده است که حداقل حقوق امسال برای کمتر از ۳۰ سال خدمت، برابر با یک میلیون و ۵۷۸ هزار ۵۰۰ تومان است که سال گذشته یک میلیون و ۱۱۳ هزار و ۵۰۰ بوده است.
,
 
,
وی در پایان این پست نوشت: در مجموع، حقوق‌ها حداقل به میزان ۴۷۱ هزار تومان افزایش یافته است.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه