اخبار داغ

سرپرست واحد ارتباطات سازمان حمل و نقل بارو مسافر شهرداری کرمان عنوان کرد؛

افزایش میانگین 18 درصدی نرخ کرایه در کرمان

افزایش میانگین 18 درصدی نرخ کرایه در کرمان
سرپرست واحد ارتباطات سازمان حمل و نقل بارو مسافر شهرداری کرمان گفت: طبق نرخ نامه مصوب شده در خصوص کرایه تاکسی به طور میانگین 18 درصد افزایش نرخ خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رضا نظری سرپرست واحد ارتباطات سازمان حمل و نقل بارو مسافر شهرداری کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ اعلام کرد: طبق نرخ نامه مصوب شده در خصوص کرایه تاکسی  به طور میانگین 18 درصد افزایش نرخ خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : همچنین برای چند مسیر محدود از جمله مسیر آزادی تا فرودگاه به دلیل شرایطی که وجود دارد تا 20 درصد افزایش خواهد یافت.

,

سرپرست واحد ارتباطات سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان افزود: نرخ 1200 تومان حداقل کرایه برای تاکسی ها در سطح شهر و مسیر فرودگاه و هوانیروز 1800 تومان خواهد بود.

,

نظری همچنین به تفاوت نرخ کرایه ون نسبت به تاکسی ها در یک مسیر مشترک اشاره کرده و اذعان داشت: نرخ کرایه ون نسبت به تاکسی ها کمتر است و مجاز هستند که هر ده مسافر خود تکمیل نمایند.

,

وی در پایان به نرخ کرایه اتوبوس های درون شهری نیز اشاره کرد و بیان داشت: برای اتوبوس های دولتی نرخ 550 تومان و برای اتوبوس های بخش خصوصی 650 تومان اعلام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه