اخبار داغ

امام جمعه چهارباغ:

غرب گرایان داخلی به جای القا جنگ نظامی پاسخگوی تورم و رنج مردم باشند/ موشک های ایران خواب را از چشم دشمن ربوده است/ دشمن به قدرت قوای مسلح ایران و نفوذ کلام رهبرآگاه است

غرب گرایان داخلی به جای القا جنگ نظامی پاسخگوی تورم و رنج مردم باشند/ موشک های ایران خواب را از چشم دشمن ربوده است/ دشمن به قدرت قوای مسلح ایران و نفوذ کلام رهبرآگاه است
امام جمعه چهارباغ گفت: غرب گرایان به جای القا حمله نظامی به کشور، در مورد گرانی ها به مردم پاسخگو باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امام جمعه چهارباغ درباره جنگ روانی جریان غربگرا در القاء وقوع جنگ نظامی به خبرنگار تیتریک، گفت: از کسانی که اظهار نظر این چنینی دارند تعجب می کنم زیرا مسئولان عالی رتبه آمریکا نیز اعلام کرده اند قصد جنگ با ایران ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حجت الاسلام قادر محمدی افزود: رونق اقتصاد، تولید در سایه راهبردهای رهبر معظم انقلاب و حمایت از تولید داخل باید مورد توجه قرار گیرد و مردم، مسئولین و تولیدکنندگان باید در مسیر اقتصاد مقاومتی گام بردارند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ایران 4 دهه آمریکا را در عرصه های مختلف آزموده است و آزموده را آزمودن خطاست، اظهار داشت: دشمنان ما از مقاومتی که در غزه شکل گرفته است طی 48 ساعت با شلیک بیش از 600 موشک شکست خوردند و اسرائیل ناچار به پذیرفتن آتش بس با خواسته های مقاومت شد. 
,
 
,
حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: استکبار بداند با کوچکترین اشتباه علیه ایران، مردم آنها را زیر گام های خود لگدمال می کنند و از موشک هایی که امروز خواب راحت را از چشم دشمن ربوده است در امان نخواهند بود. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه القا حمله نظامی به مردم توسط کاسبان ترس تازگی ندارد، گفت: عده ای پیش از این برجام را عامل برداشتن سایه جنگ از سر کشور می دانستند و اعلام کردند فرانسه و چند کشور درصدد حمله به ایران بودند اما با توجه به اینکه فلان آقا منتخب مردم قرار گرفت گزینه جنگ نظامی حذف شد. 
,
 
,
حجت الاسلام محمدی افزود: آنچه عده ای غرب گرای داخلی مطرح می کنند سخنان گزافی بیش نیست زیرا دشمن به قدرت قوای مسلح ایران و نفوذ کلام فرماندهی کل قوا آگاه است در نتیجه غرب گرایان به جای القا حمله نظامی به کشور، در مورد گرانی ها به مردم پاسخگو باشند.
,
 
,
امام جمعه چهارباغ در خاتمه با اشاره به اینکه متاسفانه قیمت برنج طی چند ماه اخیر دو برابر شده است درحالی که ارتباطی به تحریم و دلار ندارد و تولید داخلی است، اظهار داشت: مردم امروز از تورم رنج می برند اما همچنان در صحنه حضور دارد، این مسئولین هستند که باید غیرتمندانه وارد میدان مقابله با دشمن شوند. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه