اخبار داغ

کارشناس سیاسی هرمزگان مطرح کرد؛

ملت ایران باید با سرعت حقوق از دست رفته خود را استیفاء کند/عقب ماندگی های ناشی از برجام باید جبران شود

ملت ایران باید با سرعت حقوق از دست رفته خود را استیفاء کند/عقب ماندگی های ناشی از برجام باید جبران شود
کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان گفت: ما باید به سرعت حقوق از دست رفته خود را استیفاء نموده و در جهت دفع عقب ماندگی های ناشی از برجام باشیم که لازم است با توجه و تحلیل شرایط چهارگانه نظامی،سیاسی،اقتصادی و فرهنگی، آینده کشور خود را آن طور که خود می خواهیم رقم بزنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم نجفی، کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهار کرد: در صورتی که همه عالم می داند که اگر آمریکا و غرب لحظه ای توان درگیری نظامی با ایران را داشت یا حتی احتمال کمترین موفقیت در جنگ داشتند قطعا با ما وارد جنگ می شدند.اما چون به اذعان کارشناسان نظامی خودشان، ورود به  جنگ با ایران بسیار وحشتناک توصیف می شد مجبور به آمدن سرمیز مذاکره شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

نجفی عنوان کرد: دولت آقای روحانی با هدف رای آوردن گام در مسیر برجام نهاد که به قول خود او سراسر باخت، باخت بود و برجام که دولت اوباما امضا شد سکوی پرشی برای ترامپ گردید و رییس جمهور فعلی آمریکا با علم براینکه برجام بهترین قرارداد در تاریخ آمریکاست که بنابه اظهار خودشان هم انرژی هسته ای ایران را یکجا مهار نمود و هم جلوی پیشرفتهای علمی شگرف ایران را سدکرد نمونه توضیحات ما سخنان هیلاری کلینتون وزیرخارجه اسبق آمریکاست که گفته ما ترسیدیم در دولت احمدی نژاد ایران به ابرتکنولوژیهای جهان تبدیل شود اما بابرجام و به وسیله حسن روحانی این پیشرفت را مهار و ایران را کنترل نمودیم.

,

وی تصریح کرد:حال با گذشت شش سال از آغاز آن مذاکرات، دولتی که مدعی بود هرگز به عقب باز نمی گردد مجبور به تجدیدنظر و برگشت به مواضع قبلی، آن هم بعداز خسارات زیاد شده به راستی در این چندسال چه گذشت، قرار بود چه وضعیتی ایجاد کنیم، اکنون در چه وضعیتی هستیم و واقعیت ها پیش روی ماست.

,

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان اضافه کرد: در این سال ها با پذیرفتن شرایطی که واقعا عزت نظام و ملت ما را زیر سئوال بود و قرار بود در ازای دادن این عزت و تحمل انواع نارواهای که از سوی جریان لیبرال و غربگرا در کشور، به نیروهای انقلابی نسبت داده شد و با وارد کردن انواع فشارهای اقتصادی به ملت که بی سابقه قلمداد می شود با امضا برجام همین فشار به ویژه فشاراقتصادی، نبود بیکاری، تورم و نگرانی از میان جامعه رخت بربندد.

,

نجفی گفت: متاسفانه آمریکایی ها و اروپایی ها با تقسیم وظایف در این چندساله هر روز با زدن زیر تعهدات خود دولت ما را به سخره گرفتند و در داخل کشور هم یک عده نفوذی با ایجاد موج در بازار ارز، اختلاس های سرپایی و احتکار کالاهای و تعطیلی کارخانه ها هر روز زخم ملت را تازه کردند به طوریکه ملت را از کرده خود پشیمان نمودند.

,

وی با بیان اینکه دولت آمریکا یک سال قبل با خروج از برجام عملا به همه قواعد بین المللی خندید و دولت ما به جای تجدیدنظر فوری، برجام را به امید اروپائیان ادامه داد، افزود: حال که دولت ما چاره ای جز برگشت به مواضع درست قبلی نظام ندارد هرکدام از بازیگران، نقشی را درحال بازی کردن هستند که آمریکا با اعزام ناوجنگی به خلیج فارس سایه جنگ را تبلیغ می نماید و اروپائیان هم به جای پاسخگو بودن در مقابل تعهدات عمل نکرده خود درصدد توصیه به ماندن در برجام هستند. و یک عده ترسو، منافق و وابسته به غرب در داخل کشور، ما را در ازای برگشت به حقوق مسلم خود ازجنگ می ترسانند.

,

کارشناس سیاسی هرمزگان ادامه داد:واقعیت پیش روی ما این است که همه نیروها در کشور به این نتیجه رسیده اند که اعتماد به آمریکا و غرب اشتباه محض است و تنها راه پیش روی ما تکیه بر توان داخلی و عدم اعتماد به بیگانه است همان نسخه ای که قبلا و در سنوات گذشته هم حضرت امام خمینی(ره) و هم مقام عظمای ولایت رهبری بارها گوشزد نموده اند.

,

وی خاطرنشان کرد:ما باید به سرعت حقوق از دست رفته خود را استیفاء نموده و در جهت دفع عقب ماندگی های ناشی از برجام باشیم که لازم است با توجه و تحلیل شرایط چهارگانه نظامی،سیاسی،اقتصادی و فرهنگی آینده کشور خود را آن طور که خود می خواهیم نه دیگران رقم بزنند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه