اخبار داغ

آیت الله کعبی:

برخی افراد یا جریان ها در نقشه و پازل دوگانه دشمن بازی نکنند/ تمرکز دشمن بر نا امیدکردن مردم است

برخی افراد یا جریان ها در نقشه و پازل دوگانه دشمن بازی نکنند/ تمرکز دشمن بر نا امیدکردن مردم است
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تمرکز دشمن بر نا امیدکردن مردم است، گفت: برخی افراد یا جریان ها در نقشه و پازل دوگانه دشمن با عنوان جنگ یا مذاکره بازی نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به القای جنگ از سوی برخی افراد ترسو در کشور، اظهار داشت: در مواجهه با دشمنان اسلام و ایران و انقلاب اسلامی و در راس آنها آمریکا و صهیونیست باید مقابله فعالانه، مبتکرانه، امیدوارانه، شجاعانه و مدبرانه داشته باشیم.

وی ادامه داد:  منظور از مواجهه فعال این است که برخوردهای ایذایی دشمن و ادبیات جنگ روانی دشمن نباید نخبگان و فعالان رسانه و آحاد مردم را دچار انفعال کند بلکه مسیر خودسازی ، جامعه پردازی و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی در برنامه گام دوم  و برنامه تاکید بر رونق تولید را با اقتدار پیش ببریم و با ابتکار عمل بتوانیم با مواجهه با دشمنان موانع را پشت سر بگذاریم.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به دوگانه دشمنان، افزود: دوگانه ای که دشمنان ساخته اند به نام جنگ یا مذاکره ؛ برگ قدیمی دشمنان است و ملت ایران در این 40سال نشان داده است که نه اهل جنگ و نه اهل انفعال و مذاکره با دشمن است بلکه بین جنگ و مذاکره راه مقاومت و راه پیشرفت و استحکام درون زار را با شجاعت پیش می برد.

برخی افراد یا جریان ها در نقشه و پازل دوگانه دشمن بازی نکنند
 وی ابراز داشت:  در مواجهه با دشمن باید ضمن حفظ آمادگی و قدرت بازدارندگی دفاعی و تهدید زدایی با استحکام درونی و آمادگی دفاعی در نقشه و پازل دشمن بازی نکنند و همینطور برخی افراد یا جریان ها هم در این پازل بازی نکنند.

تمرکز دشمن بر نا امیدکردن مردم است
آیت الله کعبی با اشاره به اینکه این دوگانه جنگ و مذاکره نقشه دشمن است، عنوان داشت: دشمن بر روی ناامید کردن مردم تمرکز دارد و ارائه تحلیل بد از شرایط و تغییر محاسبات مسئولان از اهداف آنها می باشد.

وی خاطرنشان کرد:  در مواجهه با دشمن باید واقعیت های میدان و قدرت های ذاتی جمهوری اسلامی و ضعف های آمریکایی ها را  دید چرا که ایران می تواند تهدیدهای دشمنان را به فرصت پیشرفت و فرصت برون رفت از مشکلات داخلی تبدیل کند.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
, برخی افراد یا جریان ها در نقشه و پازل دوگانه دشمن بازی نکنند,
,
,
, تمرکز دشمن بر نا امیدکردن مردم است,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه