اخبار داغ

اقدامات ۲۴ ساعت گذشته نیروی انتظامی استان مرکزی؛

کشف ۳ تن و ۶۷۵ کیلو گردوی قاچاق در دلیجان/ پلمب ۵ واحد عطاری متخلف در اراک

کشف ۳ تن و ۶۷۵ کیلو گردوی قاچاق در دلیجان/ پلمب ۵ واحد عطاری متخلف در اراک
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۳ تن و ۶۷۵ کیلو گردوی قاچاق در عملیات پلیس شهرستان دلیجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ مجموعه ای از گزارشات رسیده به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اقدامات نیروی انتظامی طی ساعات گذشته در استان مرکزی به شرح زیر است: 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس استان مرکزی

, کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس استان مرکزی, کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس استان مرکزی,

در عملیات پلیس در یکی از شهرستان های استان، مقدار ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

,

سرهنگ "محمود خلجی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:در ادامه روند مبارزه همه جانبه با معضل مواد مخدر، ماموران انتظامی در یکی از شهرستان استان در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودرو کامیون حامل مواد مخدر از محورهای مواصلاتی مطلع شدند.

,

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس،‌ این خودرو که در یکی از پارکینگ های حاشیه راه پارک شده بود، شناسایی و راننده او در عملیاتی دستیگر شد.

,

این مقام انتظامی تصریح کرد:‌ در بازرسی از خودروی متهم، مقدار ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

,

پلمب ۵ واحد عطاری متخلف در اراک

, پلمب ۵ واحد عطاری متخلف در اراک, پلمب ۵ واحد عطاری متخلف در اراک,

در طرح نظارت بر واحدهای صنف، ۵ واحد عطاری متخلف در شهر اراک به علت عدم رعایت مقررات صنفی پلمب شد..

,

سرهنگ"محمود خلجی"معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: در تداوم اجرای طرح های نظارت بر واحد های صنفی در استان، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری اتحادیه صنفی مربوطه، از ۲۲ واحد صنفی عطاری در مرکز استان بازدید کردند.

,

وی افزود: در این بازدید ۵ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت مقررات صنفی با دستور مقام قضائی پلمب شد.

,

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از صدور تذکر کتبی برای ۱۸ واحد صنفی ، ۱۲ تعهد و ۵ اخطاریه پلمب در این طرح نظارتی نیز خبر داد و گفت: این واحدهای صنفی به علت نداشتن پروانه کسب و دیگر تخلفات صنفی پلمب شدند.

,

کشف بیش از۳ونیم تن گردوی قاچاق در دلیجان

, کشف بیش از۳ونیم تن گردوی قاچاق در دلیجان, کشف بیش از۳ونیم تن گردوی قاچاق در دلیجان,

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۳ تن و ۶۷۵ کیلو گردوی قاچاق در عملیات پلیس شهرستان دلیجان خبر داد.

,

سرهنگ "یوسف سپهوند " جانشین فرمانده انتظامی استان در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان دلیجان در تحقیقاتی از تردد یک کامیون حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند.

,

وی افزود: بلافاصله با انجام تمهیدات پلیسی، خودرو در ورودی این شهرستان شناسایی و در عملیاتی متوقف شد.

,

این مقام انتظامی اضافه کرد:‌ در بازرسی از این خودرو ۳ تن و ۶۷۵ کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

,

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان دستگیری راننده خودرو در این عملیات گفت:‌ در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

,

دستگیری اراذل و اوباش متواری در عملیات پلیس ساوه

, دستگیری اراذل و اوباش متواری در عملیات پلیس ساوه, دستگیری اراذل و اوباش متواری در عملیات پلیس ساوه,

 در عملیات ماموران پاسگاه انتظامی "یل آباد" شهرستان ساوه، شروری متواری دستگیر و چند قبضه سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر از او کشف شد.

,

سرهنگ "پرویز اسدی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره گفت: در پی ابلاغ حکم جلب یکی از اراذل و اوباش که از مدتی قبل تحت تعقیب پلیس بود، اقدامات تخصصی ماموران انتظامی برای شناسایی مخفیگاه او آغاز شد.

,

وی افزود: در تکمیل تحقیقات محل اختفای این فرد در یک باغ در یکی از روستاهای اطراف شهرستان شناسایی و برنامه ریزی عملیاتی برای دستگیری او آغاز شد.

,

سرهنگ اسدی ادامه داد: در این عملیات که با اقتدار پلیس اجرایی شد، این فرد شرور که قصد فرار و تعدی نسبت به ماموران انتظامی را داشت، با رعایت قانون به کارگیری سلاح از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دستگیر شد.

,

این مقام انتظامی اضافه کرد:‌ از این فرد همچنین ۳ قبضه سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی و ترازوی توزین مواد مخدر و برخی اقلام غیر مجاز دیگر نیز کشف شد.

,

این مقام انتظامی تصریح کرد: پرونده متهم برای برخورد قانونی به مرجع قضائی ارسال و متهم نیز در یکی از مراکز درمانی تحت مداوا قرار گرفت.

,

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با بیان قاطعیت پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان گفت: شهروندان در کلیه ساعات شبانه روز در صورت رویت هرگونه هنجارشکنی از سوی معدود افراد نامعلوم الحال مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

,

دستگیری موتورسوار کیف قاپ در عملیات کارآگاهان پلیس استان مرکزی

, دستگیری موتورسوار کیف قاپ در عملیات کارآگاهان پلیس استان مرکزی, دستگیری موتورسوار کیف قاپ در عملیات کارآگاهان پلیس استان مرکزی,

فرد موتورسواری که اقدام به کیف قاپی از خانمی در یکی از محله های شهر اراک کرده بود، در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

,

سرهنگ "سید نورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: مدتی قبل خانمی در تماس با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارشی از وقوع یک فقره کیف قاپی در خیابان دروازه شهرجرد در شهرستان اراک را به پلیس اعلام کرد.

,

وی افزود: با حضور تیمی از ماموران انتظامی در محل، مشخص شد موتورسوار ناشناسی کیف خانمی که حاوی مبالغی وجه نقد و دیگر مدارک بوده است را سرقت کرده و بلافاصله از محل متواری شده است.

,

این مقام انتظامی تصریح کرد: با ارجاع این پرونده به پلیس آگاهی استان، تحقیقات تخصصی از سوی تیمی از ماموران انتظامی آغاز شد و این فرد شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد.

,

وی افزود: در بازجویی های انجام شده،‌ فرد دستگیر شده به جرم خود اعتراف کرد و تحقیقات تکمیلی از او همچنان ادامه دارد.

,

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، قبل از هر اقدامی، موضوع از طریق تلفن ۱۱۰ برای بررسی دقیق اعلام شود.

,

کشف ۳۰۰ دستگاه اتوی موی قاچاق در عملیات پلیس دلیجان

, کشف ۳۰۰ دستگاه اتوی موی قاچاق در عملیات پلیس دلیجان, کشف ۳۰۰ دستگاه اتوی موی قاچاق در عملیات پلیس دلیجان,

۳۰۰ دستگاه اتوی موی قاچاق به ارزش تقریبی ۲۳۰ میلیون ریال در عملیات روز گذشته ماموران پاسگاه انتظامی "هستیجان" شهرستان دلیجان از یک دستگاه خودروی سواری کشف شد.

,

سرهنگ "علی هاشمی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در تشریح این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی شهرستان، در عملیاتی یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

,

وی افزود:‌ در بازرسی از این خودرو تعداد ۳۰۰ دستگاه اتوی موی قاچاق به ارزش تقریبی ۲۳۰ میلیون ریال کشف و راننده نیز دستگیر شد.

,

این مقام انتظامی با بیان معرفی فرد دستگیر شده به مرجع قضائی برای برخورد قانونی خاطر نشان کرد:‌ برنامه ریزی عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا با جدیت تمام تداوم خواهد داشت و شهروندان می توانند هر گونه گزارش و اطلاع در این خصوص را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

,

کشف ۱۰کیلوگرم تریاک از ۲ دستگاه خودوری سواری درشازند

, کشف ۱۰کیلوگرم تریاک از ۲ دستگاه خودوری سواری درشازند, کشف ۱۰کیلوگرم تریاک از ۲ دستگاه خودوری سواری درشازند,

فرمانده انتظامی شهرستان شازند از کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک و دستگیری ۲ توزیع کننده در عملیات توقیف ۲ دستگاه خودوری سواری در این شهرستان خبر داد.

,

سرهنگ "محمد عقیل سلگی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در همکاری اطلاعاتی با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از تردد ۲ دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند.

,

وی افزود: بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت و با هماهنگی مرجع قضائی، ماموران انتظامی در یکی از محورهای مواصلاتی هر ۲ خودرو را شناسایی و در عملیاتی متوقف کردند.

,

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی به عمل آمده از این خودروها، مقدار۱۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در خودروها جاساز شده بود، کشف شد.

,

سرهنگ سلگی با بیان معرفی ۲ راننده خودروها در این عملیات گفت:‌ پلیس در تمامی ساعات شبانه روز از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ آماده دریافت گزارش ها و اطلاعات شهروندان در خصوص هرگونه جرایم است.

,

دستگیری ۳ سارق محتویات خودرو با ۷ فقره سرقت در اراک

, دستگیری ۳ سارق محتویات خودرو با ۷ فقره سرقت در اراک, دستگیری ۳ سارق محتویات خودرو با ۷ فقره سرقت در اراک,

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان اراک ۳ نفر سارق محتویات خودرو دستگیر و به ۷ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

,

سرهنگ " امیر مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان اراک در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های محتویات خودرو در شهرستان اراک، تحقیقات تخصصی پلیس شهرستان برای شناسایی سارقان آغاز شد.

,

وی افزود: در مراحل انجام تحقیقات پلیس، سرنخ هایی از سارقان به دست آمد تا اینکه سرانجام تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ آزادی شهرستان، ‌در یکی از خیابان های شهر، ۲ نفر را که با یک دستگاه خودروی سواری در حال فروش اموال مسروقه بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

,

این مقام انتظامی اضافه کرد: با انجام بازجویی های پلیس،‌ ۲ فرد دستگیر شده به ۷ فقره سرقت محتویات خودرو با همدستی یکی دیگر از دوستان خود اعتراف کردند.

,

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری همدست سارقان در عملیاتی جداگانه خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان اراک در پایان اظهار داشت: شهروندان هرگونه گزارش واطلاع پیرامون شناسایی سارقین و یا تردد مشکوک افراد ناشناس در محل زندگی شان را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه