اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

القای جنگ نظامی صرفا یک رجزخوانی است/ در برجام با هیچ‌کس تعارف نداریم

القای جنگ نظامی صرفا یک رجزخوانی است/ در برجام با هیچ‌کس تعارف نداریم
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: القای جنگ نظامی و استقرار ناو هواپیمابر امریکا در منطقه ارتباطی با برجام نخواهد داشت و ما به دشمن که نسبت به گذشته گستاخ‌‌تر شده اعتماد نمی‌کنیم و نه جنگی می‌شود و طبق سخن رهبری نه ما مذاکره می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله بابایی صالح در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: باتوجه به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب جنگ نخواهد شد و ما نیز مذاکره نمی‌کنیم؛ درواقع امریکا جرات نمی‌کند و در حدی نیست که با جمهوری اسلامی جنگ کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: پی از این نیز بارها دشمن و امریکا تهدید کرده و ناو به منطقه آمده و رفته اما تمام این‌ها رجزخوانی است؛ چرا که آنان از توانمندی نیروهای مسلح آگاهند و می‌دانند که اگر حرکتی کنند مواضع حساس و استراتژیک آن‌ها در منطقه یعنی اسرائیل در تیر رس نیروهای مسلح قرار دارد.

,

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس ابراز کرد: وقتی امریکایی‌ها نسبت به هزینه‌های جنگ با ایران آگاه هستند هرگز جنگ نخواهند کرد؛ از طرفی ما تحت نظر رهبر معظم انقلاب بوده و هیچ گاه آغاز کننده جنگ نخواهیم بود؛ اما اگر دشمن نسبت به جنگ اراده کند مواضع آن‌ها در منطقه با خاک یکسان می‌شود.

,

وی تاکید کرد: با ایجاد جنگ روانی روحیه مردم را به هم می‌زنند؛ اما مردم همیشه پشت نظام و رهبری هستند و از طرفی با توکل به خدا می‌دانیم که اتفاقی نخواهد افتاد و دشمن همیشه شکست می‌خورد. 

,

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین افزود: کشور ما تحت نظر رهبری آگاه و مجتهد فرماندهی می‌شود و در کنار آن در سایه امام معصوم قرار دارد؛ دشمن نیز صرفا حرف می‌زند و جنگی اتفاق نمی‌افتد؛ البته همیشه باید آماده بود و حفظ دولت و مملکت و مردم یک وظیفه است.

,

شورای عالی امنیت ملی در رابطه با برجام تصمیمات اساسی می‌گیرد

, شورای عالی امنیت ملی در رابطه با برجام تصمیمات اساسی می‌گیرد,

بابایی صالح عنوان کرد: جنگ اقتصادی مقوله‌ای جدا از جنگ نظامی است؛ در شرایط کنونی مردم باید متحد بوده و به فکر مردم باشند زیرا در وضعیت اقتصادی مناسبی قرار نداریم و اخیرا ترامپ پریشان احوال آن و فلزات ایران را نیز تحریم کرده است.

,

وی با بیان اینکه در برجام با کسی تعارف نداریم، ادامه داد: باید در سایه وحدت بتوانیم از دستاوردهای انقلاب و حکومت دفاع کنیم؛ در نشستی که مسئولین طبق روال هر سال در ماه مبارک رمضان با مقام معظم رهبری خواهند داشت؛ توصیه‌های لازم به آنان، مردم و دشمنان نظام داده خواهد شد.

,

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس بیان کرد: القای جنگ نظامی و استقرار ناو هواپیمابر امریکا در منطقه ارتباطی با برجام نخواهد داشت و ما به دشمن که نسبت به گذشته گستاخ‌‌تر شده اعتماد نمی‌کنیم زیرا آنان از ابتدای انقلاب کوتاه نیامده و نخواهند آمد.

,

وی ادامه داد: شورای عالی امنیت ملی در رابطه با برجام تصمیمات اساسی می‌گیرد و با کسی تعارفی نداریم و در تصمصم گیری‌ها هر آنچه نیاز باشد را زیر نظر رهبری در نظر می‌گیریم و لازم است همه مطیع امر رهبری باشیم.

,

این مسئول در پایان تاکید کرد: درواقع القای جنگ نظامی نمی‌تواند تصمیمات مربوط به برجام را تحت الشعاع قرار دهد و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب نه جنگ خواهد شد و نه ما مذاکره می‌کنیم.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه