اخبار داغ

فرمانده انتظامی بردسکن خبر داد؛

توقیف کامیون با ۷۴ راس دام قاچاق در بردسکن

توقیف کامیون با ۷۴ راس دام قاچاق در بردسکن
فرمانده انتظامی بردسکن گفت: ماموران ایستگاه بازرسی درونه حین کنترل محور بردسکن طبس به یک دستگاه کامیون حامل دام‌زنده مشکوک و بعد از بازرسی از این خودرو مقدار ۷۴ رأس گوسفند زنده فاقد مجوز بهداشتی و حمل کشف کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، عباس نظافتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی درونه حین کنترل محور بردسکن طبس به یک دستگاه کامیون حامل دام‌زنده مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی افزود: ماموران پس از بررسی مدارک راننده در بازرسی از این خودرو مقدار ۷۴ رأس گوسفند زنده فاقد مجوز بهداشتی و حمل کشف کردند.

,

فرمانده انتظامی بردسکن با بیان این که کارشناسان ارزش احشام کشف شده را ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

,

وی با اشاره به بیماریهای مشترک انسان و دام، تصریح کرد: به منظور پیشگیری از سرایت این بیماری به انسان هرگونه حمل و نقل احشام فقط با صدور مجوز از اداره دامپزشکی امکان پذیر خواهد بود.

,

نظافتی همچنین از کشف ۳۲ راس گوسفند زنده در شهراباد نیز خبر داد و اذعان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی شهرآباد حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان حامل دام زنده مشکوک و پس از بررسی مدارک راننده در بازرسی از این خودرو تعداد ۳۲ گوسفندزنده قاچاق و فاقد هر گونه مجوز بهداشتی و حمل کشف کردند.

,

وی عنوان کرد: ارزش احشام کشف شده یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال برآورد شده است و احشام به پست قرنطینه شبکه دامپزشکی منتقل و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه