اخبار داغ

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد؛

ممنوعیت تردد ماشین‌های سنگین در محور هراز

ممنوعیت تردد ماشین‌های سنگین در محور هراز
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد ماشین‌های سنگین ظهر امروز از محور هراز، گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: مطابق معمول چهارشنبه‌ها شاهد افزایش حجم ورودی در محورهای شمال هستیم به همین دلیل بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد ماشین‌های سنگین ظهر امروز از محور هراز، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

این مسئول ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت شمال بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه