اخبار داغ

آغاز عضوگیری انجمن شاعران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

آغاز عضوگیری انجمن شاعران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
محدثی خراسانی عضو هیئت مؤسس انجمن شاعران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: اعضای هیئت مؤسس انجمن در مجمع عمومی با رأی خودشان هیئت مدیره را انتخاب خواهند کرد و پس از آن عضو گیری آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، محدثی خراسانی عضو هیئت مؤسس انجمن شاعران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعضای هیئت مؤسس انجمن در مجمع عمومی با رأی خودشان هیئت مدیره را انتخاب خواهند کرد و پس از آن عضو گیری آغاز می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

مصطفی محدثی خراسانی عضو هیئت مؤسس انجمن شاعران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: انجمن سال گذشته با حضور شاعران مطرح و برجسته حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان هیئت مؤسس تشکیل شد.

,

وی ادامه داد: با برگزاری جلساتی اساسنامه انجمن تنظیم شد و به تصویب رسید تا پیگیری های مراحل بعد انجام شود.

,

محدثی خراسانی افزود: اعضای هیئت مؤسس انجمن در مجمع عمومی با رأی خودشان هیئت مدیره انجمن را انتخاب خواهند کرد و پس از آن عضو گیری آغاز می شود.

,

عضو هیئت مؤسس انجمن شاعران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درباره اهداف این انجمن گفت: انتشار آثار در حوزه هایی که کمتر کار شده و رسیدن به تعریفی از شعر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نظریه پردازی ها و همچنین طبقه بندی نظریه ها و تعیین سرفصل در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جز اهداف این انجمن است.

,

وی با اشاره به اینکه یکی از کارهایی که از سوی بنده تاکنون صورت گرفته تلاش برای برگزاری کنگره شعر چاووشی بیداران است که ویژه نسل جدید و جوانان امروز است، گفت: کتابی با عنوان قافله بهار از سوی آقای رضا اسماعیلی که اشعار سفرکردگان انقلاب را گردآوری کرده، به چاپ رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه