اخبار داغ

به دنبال ابلاغ شیوه نامه استفاده از رنگ در شهر در منطقه 20 انجام شد:

همسان سازی رنگی راسته تجاری در یکی از مبادی مهم شهر تهران

همسان سازی رنگی راسته تجاری در یکی از مبادی مهم شهر تهران
شهردار ناحیه ۶ منطقه ۲۰ از اجرای طرح همسان سازی رنگی واحدهای تجاری قدیمی ترین و یکی از مبادی ورودی شهر تهران در محور جاده قم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سروش خرد در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی شبکه خبری تهران نیوز اظهار داشت: محور جاده قم به عنوان یکی از مبادی ورودی شهر تهران از موقعیت ویژه ای برخوردار است که به عنوان یکی از محورهای مهم زیباسازی معبری در دستور کار مدیریت شهری منطقه ۲۰ قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز , شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,  ,

خرد افزود: طرح همسان سازی رنگی راسته تجاری در محور جاده قم به عنوان اولین گام از این طرح محسوب می شود که با ارائه طرح از سوی شهرداری منطقه ۲۰ توسط اصناف این راسته اجرا شد.

,

وی ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت مالکان تجاری محور جاده قم گفت: مشارکت پویای شهروندان در اجرای طرحهای شهری همواره تاثیرگذار بوده است.

,

خرد با اشاره به اینکه استفاده اصولی از رنگ باعث تقویت روحیه نشاط و سرزندگی در شهروندان می شود افزود: این طرح بر اساس شیوه نامه ابلاغی شهرداری تهران مبنی بر استفاده از رنگ در شهر برای تغییر چهره بصری و زیباسازی شهر به اجرا رسید.

,

شهردار ناحیه ۶ تصریح کرد: با اتمام این طرح، واحدهای تجاری حد فاصل سه راه خیرآباد تا سه راه ایران ترانسفو به متراژ ۲۸۰۰ متر طول با رنگ سفید و خطوط افقی قرمز به صورت یکپارچه رنگ آمیزی و همسان سازی می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه