اخبار داغ

در دیدار مسئولین سپاه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان شد

گنجینه های دفاع مقدس برای نسل کودک و نوجوان تبیین شود

گنجینه های دفاع مقدس برای نسل کودک و نوجوان تبیین شود
معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) در دیدار با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: گنجینه دفاع مقدس و دستاورد‌های ارزشمند آن به صورت مداوم و مکرر، برای نسل کودک و نوجوان تبیین شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، بعد از ظهر امروز معین الدین اسدی معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) به همراه اصغر عباس زاده معاون فرهنگی سپاه حضرت عباس(ع) با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نزدیک در چریان فعالیت های این کانون قرار گرفتند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان,

گنجینه دفاع مقدس برای نسل کودک و نوجوان تبیین شود

, گنجینه دفاع مقدس برای نسل کودک و نوجوان تبیین شود, گنجینه دفاع مقدس برای نسل کودک و نوجوان تبیین شود,

معین‌الدین اسدی معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) نیز با اشاره به ایثارگری نوجوانان و جوانان در هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: باید گنجینه دفاع مقدس و دستاوردهای ارزشمند آن به صورت مداوم و مکرر، به ویژه برای نسل کودک و نوجوان تبیین و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

,

 هم‌افزایی می‌تواند در توسعه شاخص‌های فرهنگی مؤثر واثع شود

,

اصغر عباس زاده، مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت عباس (ع) در این دیدار گفت: سپاه و بسیج استان در ۲۲ صنف مختلف جامعه حضور فعال داشته و آمادگی همکاری، بسترسازی فرهنگی و پشتیبانی برنامه‌های مختلف کانون پرورش فکری استان را دارد.

,

وی تصریح کرد: با هم‌افزایی بیشتر به ویژه در مناطق محروم استان و در قالب برنامه‌های مختلف می‌توان در توسعه شاخص‌های فرهنگی مؤثر بود.

,

زعفر احدزاده مسئول کانون فکری و پرورشی کودکان با اشاره به نقش مؤثر و سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی هنری، گفت: فعالیت‌های سپاه در استان مؤثر و چشمگیر است و کانون فکری و پرورشی استان به عنوان متولی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان، در راستای هم‌افزایی و اجرای کار مشترک آمادگی لازم را دارد.

,

احدزاده تصریح کرد: تجارب مفید قبلی و همچنین برنامه مشترک با بسیج هنرمندان استان در حاشیه شهر اردبیل می‌تواند باهم افزایی بیش از پیش، برون داد موفق و تأثیرات مهمی داشته باشد.

,

وی در ادامه با تأکید به انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب به نسل کودک و نوجوان، خاطرنشان کرد: با برگزاری برنامه‌های مشترک ازجمله معرفی شهدای کودک و نوجوان و حضور در اردوهای جهادی، کانون در نظر دارد این نقش را با هماهنگی سپاه حضرت عباس(ع) استان پررنگ‌تر از گذشته ایفا نماید.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه