اخبار داغ

مدیرکل سازمان تعاون روستای استان اردبیل خبرداد

آغاز خرید تضمینی سیر در اردبیل

آغاز خرید تضمینی سیر در اردبیل
مدیرکل سازمان تعاون روستای استان اردبیل از آغاز خرید تضمینی سیر در اردبیل خبرداد و گفت:خرید تضمینی محصولات کشاورزی از ضرر و زیان وارد شده به کشاورزان جلوگیری می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، حمید صولت، مدیرکل سازمان تعاون روستای استان اردبیل بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان پارس آباد در خصوص خرید تضمینی محصول سیر، گفت: خرید تضمینی محصولات کشاورزی همچنین از ضرر و زیان وارد شده به کشاورزان جلوگیری می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: خرید تضمینی سیر به دلیل حمایت از کشاورزان زحمتکش قطعا انجام می شود اما نحوه و شکل خرید این محصول همچنان مشخص نشده است.

,

مدیرکل سازمان تعاون روستای استان اردبیل با بیان اینکه در حال بررسی و کارشناسی نحوه خرید تضمین سیر مغان هستیم تصریح کرد: با کارشناسی های بعمل آمده بزودی نحوه خرید تضمینی محصول سیر مغان به کشاورزان عزیز و زحمتکش ابلاغ و در مرکز خرید اولتان شروع خواهد شد.

,

صولت خاطرنشان کرد: خرید تضمینی محصولات کشاورزی به ویژه در خصوص آن دسته از تولیدات کشاورزی که جزو کالاهای استراتژیک محسوب می شوند، سبب شده که کشاورزان رغبت بیشتری به تولید آنها نشان دهند که پیامدهای مثبتی برای اقتصاد کشور به دنبال خواهد داشت.

,

وی گفت: طرح خرید تضمینی سیر مغان توسط سازمان تعاون روستای استان اردبیل آغاز می‌شود که اجرای این طرح می‌تواند در رفع مطالبات مردم نقش شایانی ایفا کند.

,

 

,

انتهای پیام/چ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه