اخبار داغ

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی

دشمن درصدد ایجاد رعب و وحشت در دل مردم است/ آمریکا به بن بست رسیده است

دشمن درصدد ایجاد رعب و وحشت در دل مردم است/ آمریکا به بن بست رسیده است
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن درصدد ایجاد رعب و وحشت در دل مردم است و به دریوزگی افتاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، محمد کاظمی در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ملایر در سالن آمفی تئاتر فرماندری این شهر اظهار داشت: همانگونه که رهبری در سخنان خود اشاره داشتند، خود کارشناسان آمریکایی اذعان داشته که یک فقره از تحریم هایی که به ایران تحمیل شده اگر به یک کشور دیگربود آن کشور فرو می پاشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی بیان کرد: باید قدردان مردم باشیم و که اینچنین مقاومتی داشته و باید به خود ببالیم که به چنین مردمی خدمت می کنیم.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات آمریکا در روزهای اخیر بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد رعب و وحشت در دل مردم است و دریوزگی افتاده است.

,

وی افزود: وقتی آمریکا شماره تلفن به مسئولین کشور می دهد این یعنی به بن بستی رسیده و می گوید بیایید آشتی کنیم اما باید گفت شما اگر اهل مذاکره بودید ما قدم پیش گذاشته و 16 ماه بهترین سرداران دیپلماسی کشور را فرستادیم اما شما چه کردید جز اینکه زیر قول های خود زدید.

,

کاظمی وضعیت امروز آمریکا را گیر افتاده در بن بست دانست و بیان کرد: باید خوشحال باشیم که کشوری که قبل از انقلاب ژاندارم منطقه بود امروز آمریکا را به زانو درآروده است و مردم ایران مقاوم ترین افراد تاریخ هستند.

,

وی با اشاره به مهمترین اقدامات فتحی در مدت تصدی گری فرمانداری ملایر بیان کرد: آقای فتحی تمام هم و غم خود را برای اهداف دولت و مشکلات مردم گذاشته بودند.

,

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برگزاری جشنواره مبل و منبت، ثبت جهانی انگرو ملایر و جذب وام های اشتغال را می توان از مهمترین اقدامات فرماندار ملایر و مجموعه فرمانداری و مدیران شهر عنوان کرد.

,

وی توجه به روستاها را از اولویت های مهم در شهرستان دانست و بیان کرد: بیش از 9 میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی روستاها در سال 98 جذب شده که امید است فرماندار جدید نیز به این امر اهتمام ویژه داشته باشد.

,

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز تاکید کرد: حضور مسئولین در شب گذشته در حضور رهبری تجلی واقعی وحدت بود و همه از احزاب و دولت های مختلف در کنار هم دراین مراسم حضور داشتند.

,

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه گفت: فرماندار ملایر، فرماندار همه شهرستان است و باید به همه نقاط توجه کند و فرمانداری نباید حیاط خلوت عده ای خاص باشد و بلکه باید مکانی برای همه مردم باشد.

,

وی اشتغال، توسعه راه ها،توجه به روستاها و صنایع تبدیلی را مهمترین اولویت های در شهرستان دانست و بیان کرد: امید است بتوانیم طی امسال با تلاش های فرماندار جدید مبل و منبت ملایر را نیز ثبت جهانی کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه