اخبار داغ

استاندار همدان:

مقاومت گزینه قطعی ملت ایران در برابر دشمنان است/ توجه به سرمایه گذار و بخش خصوصی مهمترین راه تحقق رونق تولید است

مقاومت گزینه قطعی ملت ایران در برابر دشمنان است/ توجه به سرمایه گذار و بخش خصوصی مهمترین راه تحقق رونق تولید است
استاندار همدان گفت: همانگونه که رهبری تاکید کردند گزینه قطعی ملت ایران مقاوت است و این مقاومت به معنی سخت کوشی ، تلاش و وحدت فداکاری در برابر دشمنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  نافع،  سعید شاهرخی در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان  ملایر در سالن آمفی تئاتر فرماندری این شهر با اشاره به سخنان شب گذشته رهبری در دیار با مسئولین کشور اظهار داشت: ما مذاکره نمی کنیم اهل جنگ هم نبوده و جنگی هم نمی شود و این پیام قاطع رهبری در این مراسم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی گفت: همانگونه که رهبری تاکید کردند گزینه قطعی ملت ایران مقاوت است و این مقاومت به معنی سخت کوشی ، تلاش و وحدت فداکاری در برابر دشمنان است.

,

استاندار همدان خدمت شبانه روزی و بی منت برای مردم را مهمترین وظیفه امروز مسئولین دانست و بیان کرد: مردم ایران  اسلامی در 40 سال گذشته خود را فدای آرمان های انقلاب کرده و این امر وظیفه همه ما را به عنوان مسئول سنگین می کند.

,

وی افزود: در شرایطی که دشمن قسم خورده ما یعنی آمریکا ملت ما را هدف قرار داده و با تحریم های بی سابقه سعی بر تسلیم کردن مردم را دارد تنها راه مقابله ما با دشمن استقامت است و همه ما باید به این امر مهم اهتمام بورزیم.

,

شاهرخی به تنظیم سند راهبری استان اشاره و بیان کرد: با توجه به شرایط خاصی که در آن قرار داشته برای اینکه یک نقشه راه برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن داشته باشیم یک سند راهبری با توجه به تمامی ظرفیت های استان تنظیم شده است.

,

وی  استان ها را خط مقدم جبهه در جنگ اقتصادی امروز دانست و بیان کرد: این سند با توجه به اسناد و احکام بالا دستی، طرح های کشور و ظرفیت های استان تنظیم شده تا مسیر حرکت شهرستان های مختلف باشد.

,

استاندار همدان  گفت: برای هر فرماندار و مدیری در استان یک مسیر راه مشخص دارد و برای هر شهرستان یک ناظر در نظر گرفته شده است تا از اجرای برنامه های سند عقب نماند.

,

وی تاکید کرد: باید ما شرایط اشتغال و تولید را فراهم کرده و سیاست ها و برنامه های عملی برای تحقق رونق تولید در این سند دیده شده است.

,

شاهرخی توجه به سرمایه گذار و بخش خصوصی را مهمترین راه تحقق رونق تولید دانست و بیان کرد: برای ایجاد شغل و بهبود معیشت مردم راهی نداشته جز اینکه به بخش خصوصی توجه کنیم.

,

وی ملایر را دارای سرمایه های بزرگ انسانی دانست و گفت: در ملایر فرصت های بزرگی برای سرمایه گذاری وجود دارد که اغلب آنها در این سند دیده شده است.

,

استاندار همدان منابع طبیعی سرشار، اراضی حاصل خیز و آب و خاک را از مهمترین ویژگی های شهرستان ملایر دانست و بیان کرد: همه این شاخص ها باعث شده که شهرستان ملایر حرف های جدی در استان، کشور و حتی سطح بین المللی داشته باشد.

,

وی به ثبت جهانی انگور ملایر اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی افتخار می کند که یکی از محصولات این استان یعنی انگور ملایر به عنوان میراث جهانی به ثبت رسیده است.

,

شاهرخی مبل و منبت را یکی دیگر از شاخص های شهرستان ملایر عنوان کرد و گفت: این شهرستان به عنوان شهر ملی مبل و منبت شناخته شده است و این امرنشان از ظرفیت بالای ملایر در این بخش دارد.

,

وی گفت: در این سند راهبری و عملیاتی میزان سرمایه گذاری هر سال و سهم اشتغال ،کشاورزی معدن و سایر بخش ها مشخص شده است.

,

استاندار همدان اولویت اصلی مسئولین استان را معیشت و اشتغال جوانان در سایه رونق تولید دانست و بیان کرد: شایسته سالاری ملاک انتخاب مدیران در استان است.

,

وی گفت: نیروی های بومی در اولویت انتخاب مدیران در استان بوده و از 170 مدیر رده بالای استان 160 نفر آنان بومی هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه