اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس:

وظیفه رسانه تنویر افکار عمومی و اعتلای فرهنگ جامعه است/ تحلیل غلط رسانه فرصت را به تهدید تبدیل می کند

وظیفه رسانه تنویر افکار عمومی و اعتلای فرهنگ جامعه است/ تحلیل غلط رسانه فرصت را به تهدید تبدیل می کند
نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر رسانه ها به تحلیل های غلط رو بیاوردند و واقعیت های موجود در جامعه را به نحوی انعکاس دهند که به جای فرصت تبدیل به تهدید بشود مطمئنا آثار سویی در جامعه برجای خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه رسانه ها در جامعه نقش بسزایی را ایفا می کنند، گفت: از جمله مهمترین وظایف رسانه ها تنویر افکار عمومی مبتنی بر واقعیت ها و اعتلای فرهنگ عمومی جامعه در عرصه های مختلف می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ابراز کرد: مطمئنا اگر وظایف رسانه ها در این حوزه ها تبلور پیدا کند می تواند تأثیر گذار و کارآمد باشد؛ اما اگر رسانه ها به تحلیل های غلط رو بیاوردند و واقعیت های موجود در جامعه را به نحوی انعکاس دهند که به جای فرصت تبدیل به تهدید بشود مطمئنا آثار سویی در جامعه برجای خواهند داشت.

,

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: جامعه برای صیانت از آرمان ها و ارزش های خود مجبور به واکنش می شود و اقداماتی در سطح جامعه صورت می گیرد که مبتنی بر قاون خواهد بود.

,

کمالی پور بیان کرد: بنابراین کسانی که امروز سعی می کنند صدای مردم، واقعیت های جامعه و بیان کننده دیدگاه های حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند؛ باید به گونه ای برخورد کنند که به مردم امید و آرامش دهند.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم ایران چهل سال در برابر تمام دنیا مقاومت و ایستادگی کرده اند و تاکنون پیروز بوده اند، عنوان کرد: ملت ما باز هم می توانند از آرمان های خود صیانت و دفاع کند و وانمود کردن امر خلاف این موضوع به ارکان نظام و جامعه آسیب می زند و روحیه مردم را مخدوش خواهد کرد.

,

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: رسانه ای که به جای قلم زدن در راستای ارزش ها و واقعیت های جامعه به کاسبی روی آورد؛ نمی توان آن را رسانه تلقی کرد؛ اگر رسانه رسالت خود را از دست بدهد و به دنبال مسائلی جهت کاسبی باشند این مسئله مسلما قابل پذیرش نیست و جامعه دست رد به آنها خواهد زد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه